Gå til innhold

Forelsket og veldig kåt

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymJente
Skrevet

Heihei

Er så ufattelig forelsket og skal ikke legge skjul på veldig kåt på en fyr jeg kjenner og tenker på han og det hele tiden.. Vi er venner og snakker en del sammen og han er singel, jeg er singel. For en liten stund tilbake fortalte han at han likte meg veldig godt en kveld jeg var hjemme hos han, men på den tiden hadde han kjæreste så det ble aldri noe såklart.

Jeg har egentlig veldig lyst til å si rett ut hvordan jeg føler det, men samtidig tror jeg det vil bli litt teit for vi har ikke vært SÅ mye sammen at jeg føler det blir riktig av meg å si det, men jeg har skikkelig følelser for han. Han kontakter meg og jeg kontakter han så det er jo tydelig at han ikke er zero intressert når han gjerne tar initiativ.

Trenger sårt råd. Aner ikke hvordan jeg skal tre fram uten at jeg skal bli for direkte og "masete". Noen tips? Er 16 år foresten. Det er han også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema-logikken kommer nok seirende ut,bare å si det til han.Verste som kan skje er at han ikke er intr

Gjest AnonymJente
Skrevet

Men jeg får meg bare ikke til å gjøre det.. Er det noen andre måter jeg kan vise det til han om jeg f.eks. skal til han en kveld?

Skrevet

Jeg tror mange gutter liker at jenter er litt direkte på dette området. Hvis han allerede har sagt at han liker deg godt, kan du jo prøve å finne en mulighet til å si at du liker ham. Du trenger ikke nødvendigvis si at du er forelsket i ham og gjerne vil ha masse sex, men finn en mulighet til å fortelle at du tenker bra om ham. At han er en kul/søt/hyggelig person og/eller at du trives godt i hans selskap. Det kan, om ikke annet, få ballen til å rulle. Det er lettere for ham å ta initiativ hvis han vet at du er interessert.

Gjest AnonymJente
Skrevet

Okei :) eneste problemet er bare at jeg er litt "feig" på det området der. Er så redd for negativ respons, men tror egentlig, innerst inne at han bare blir glad. Vil bare ikke gå rundt å lure lengre liksom. Er så lei av sånn usikkerhet og sånt. Vil bare få i gang noe! Hehe

Skrevet

Det å bare være åpen kan være skummelt men samtidig skape et mye bedre grunnlag enn at han må "jakte" på deg.

Da flyttes jo på en måte fokuset over på at alt han sier og gjør er korrekt,og det kan skape forvirring.

Men sånn er det vel,alle jenter er prinsesser som fortjener å bli kurtisert :)

Skrevet

For all del, bruk kondom! :opplyser:

Lykke til!

Gjest AnonymJente
Skrevet

Hahaha, jo takk! Om vi kommer så langt så..

Skrevet

Ja da behøver man vel bare vise at man har kondom så går resten av seg selv? Hvis ikke så hjelper det å skjenke ham, så du må få noen til å kjøpe noen øl. Kanskje han kan skaffe? Da blir det litt bryderi for ham og samtidig så forventer man seg noe tilbake?

Bare tenker høyt?

Skrevet

Aldri lett å bryte isen.

Men noen må gjøre det, og akkurat nå ligger ballen i ditt hjørne.

Gjorde det samme for snaue 2 timer siden, og det endte med en riktig så fin kveld. Det er bare å hoppe i det, få det overstått :D

Skrevet (endret)

Tenk på det slik da, om du ikke sier noe om at du er interresert i ham, så kan det skjer at han finner seg ei annen jente. Fordi han fikk aldri vite på at du likte ham såpass så "gikk han videre", så da tenker han kanskje at du ikke ville ha ham mere som en venn.

Og som flere har sagt, det er bedre å være direkte og si sannheten, enn å holde tilbake så lenge at det blir for sent. :/

Så får du fortere svar på om du har funnet deg en gutt, eller om du skal komme deg videre. :)

Endret av MasterCB
Skrevet

Det er bedre å gjøre noe med handlinger, enn å ytre dem med ord.

Ikke si at du liker ham, vis det. Et scenario hvor man, automatisk, havner i en del "perfekte kysse"-øyeblikk er lekeslossing! Prøv det, for så å kysse ham.

Husk, i det du tenker "Dette er et bra øyeblikk å kysse på", så er det bittelitt for sent.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å få pult fyren er et enkleste i verden, om du får han som typen din er en annen sak. Uansett vil du ikke få svar uten å prøve.

Gjest AnonymJente
Skrevet

Men kan jeg f.eks. si at jeg er intresset i han gjennom f.eks. msn eller facebook chatten? Det er en stund til vi møtes, om ikke det hadde det ikke vært noen tvil om at jeg ventet til da og viste det gjennom handlinger.

Skrevet

Jada, si på sms eller chat, han blir sikkert bare glad for å høre det :)

Gjest AnonymJente
Skrevet
:sjenert: Men skal jeg bare si noe som at "jeg tror jeg er litt intressert i deg" eller noe? Trenger litt tips til hvordan jeg skal formulere det også. Vet jeg er vrien, men jeg vil ikke at noe skal gå galt bare fordi jeg ikke gjorde det "ordentlig" .. :sjenert:
Skrevet

Vent til du ser ham. Slike ting mister alltid litt grad av alvorlighet når du tar det over melding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...