cha Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er ei jente på 19år. Har hatt mensen så og si regelmessig siden 5.klasse. for ca 6mnd siden begynte jeg på carazette. Mensen var som vanlig, bare varte noen dager kortere. Så hadde jeg ikke mensen på 2mnd, men nå etter disse 2mnd har jeg hatt den sammenhengendes i 25 dager. Masse blødninger, men ikke så mye vondt. Burde jeg ringe legen? Har mye hormoner i meg også, begynner å grine for ingenting. Hylgriner! Er også blitt mye slapp ogvondt i hodet. Hjelp?
nesfalo89 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Hei! Mine erfaringer er litt annerledes med Cerazette.. Jeg begynte med de for nesten fire år siden. Hvis jeg tar pillene hele tiden har jeg ikke menstasjon, hvis jeg slutter på de i ca to uker kommer mensen tilbake, men blir borte igjen med en gang jeg startet på pillene. Jeg har spurt legen om dette og han sier det ikke er noe farlig. Før har jeg ikke merket noen bivirkninger i det heletatt med de siste 6 månedene har jeg hatt dårligere sexlyst enn vanlig, men ellers ingen bivirkninger.. Du kan jo kanskje spørre legen din om hva han mener? Om det skal være sånn eller ikke..
cha Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 Hei! Mine erfaringer er litt annerledes med Cerazette.. Jeg begynte med de for nesten fire år siden. Hvis jeg tar pillene hele tiden har jeg ikke menstasjon, hvis jeg slutter på de i ca to uker kommer mensen tilbake, men blir borte igjen med en gang jeg startet på pillene. Jeg har spurt legen om dette og han sier det ikke er noe farlig. Før har jeg ikke merket noen bivirkninger i det heletatt med de siste 6 månedene har jeg hatt dårligere sexlyst enn vanlig, men ellers ingen bivirkninger.. Du kan jo kanskje spørre legen din om hva han mener? Om det skal være sånn eller ikke.. Jeg har ikke hatt sexlyst siden jeg begynte på pillene. Er også vært mye kvalm i det siste. Tror jeg ringer i morgen, ville bare høre med dere andre:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå