Gå til innhold

Kunne ønske vi var millionærer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er noen andre der ute som har hatt problemer og uenigheter med økonomi og pris på bryllupet?? Vi har nettopp begynt å planlegge, og vi ser veldig klart at vi ikke kommer til å kunne sløse med pengene og gjøre alle de tingene vi nok begge to hadde kunnet ønske på forhånd... Vi krangler ikke om det, enda, men av og til så blir stemningen litt amper fordi pengene rett og slett ikke strekker til alt vi ønsker oss..

Er det noen kloke hoder der ute som har kommet lengre enn oss i planleggingen og vet hvordan man kan unngå sånne problemer og krangler rundt det???

Vil jo ikke at penger skal bli et Kjempe-krangel-emne i flere måneder fram i tid!!

-------Solstrålen-------

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Solstrålen den 2002-05-06 16:48 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har diskutert mye budsjett, det skal ikke stikkes under en stol. Men hos oss har det så langt (bank i bordet) vært noe problem.

Vi satte et felles budsjett-handlingsplan (som du gjerne kan få av meg) og så satte vi opp en sparingsplan.

Når vi så gjorde det vi kunne for å redusere alle utgifter har det faktisk vært mulig å øke enkelte poster nå helt til slutt.12

Skrevet

HMSP:

Det hadde vært supert om jeg kunne ha fått den budsjett-handlingsplanen av deg!! Det er ikke så lett å sette seg inn i alt som man skal, så jeg tar imot all hjelp med STOOOR glede:)

Takk skal du ha!!12

Skrevet

HMSP. Kan du sende den budsjett-handlingsplanen til meg også i en privat melding? Da hadde jeg blitt kjempeglad!! icon_smile.gif På forhånd tusen takk. icon_smile.gif

Skrevet

Send til meg også?

Eller legg den ut her? Liker å planlegge i god til og vise andre som skal gifte seg...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...