Gå til innhold

Reiseplaner 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Skal til Kanariøyene til våren

- Satser på Egypt til sommeren

- Og muligens Russland til høsten

:nigo::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen planer foreløpig, men veldig lyst på en tur til Vietnam :D Får se hva som skjer mot sommeren. Feriepenger, skattehelvete og andre ting som kan ødelegge ferier...

Nå tok vi en sjangse. Bestilt flybillett til Bangkok i juni, reiser så til Kambodsja og så tilbake til Thailand Koh Samet. Planene foreløpig. Blir ikke Vietnam. Ja og en tur til Kiel i mars :D :hoppendeglad::reise:

Endret av Coronas
Skrevet

Siden vi ikke har feriert på ordentlig på nesten ett år, har vi planer om å både ta oss en kjærestetur til Tsjekkia på senvinteren, samt en biltur i Europa til sommeren. Vi har tross alt ganske mye ferie til gode som er blitt overført!

Skrevet

Helgetur til Riga med mannen i begynnelsen av februar, og en uke til Dubai med sønnen vår i vinterferien.

Blir foreldre igjen i mai/juni, så det blir dårlig med ferier resten av året :)

Skrevet

Foreløpige planer tjueølløv (2011):

Ski- /kjærstehelg januar/februar Sunne Sverige. Har fast herregård vi bor på, men vurderer etpar dager ekstra på SelmaSpa.

Familietur til varmere strøk i påsken (sted holdes foreløpig hemmelig av foreldrene mine)

St.Petersburg i april/mai

Geneve i begynnelsen av juni

Berlin og København sommer (Fly til/fra Berlin en av veiene, tog via Køben den andre- mellopstopp med lån av hageby-hytte og venners venner fest i Køben).

Paris i jul/aug

Yorkshire i aug/sept

Praha/Budapest/Bremen i november/desember

Samt endel reiser både inn- og utland med jobben.

Skrevet

1-krones flybilletter til London og Stockholm på Norwegian :)

Skrevet

Skal til Lousville, Nashville og New York i mars/april. I Louisville skal vi på MATS :nigo:

Ellers har vi ingen planer ennå, men satser på å få til en utenlandsreise til. Muligens en jentetur. :jepp:

Skrevet

Drømmer om sommerferie til USA, men sier meg fornøyd med å bare komme ut av landet :fnise: Fattig og travel student!

Gjest Sobril
Skrevet

Jeg skal definitivt se mer av Norge samt dra tilbake til USA. Skjer det et mirakel så blir det i år :)

Skrevet

I januar reiser jeg til Stockholm med jobben. Den årlige turen med jobben. Gleder meg!

Resten av året er ikke planlagt. Jeg har innmari lyst til å reise til Kroatia til sommeren. Eller et sted lengre bort - Mexico eller Brasil.

Skrevet

Reiser en uke til egypt nå i januar med kjæresten :D

Så blir det turer til Stockholm og Oslo på konserter i Mai og Juni.

Forhåpentligvis et par turer til, men studentbudsjettet rekker mest sannsynlig ikke så veldig langt!

Skrevet

Skal på en 16 dagers rundtur i Botswana i april. Gleder meg veldig mye til det. Blir min 4 tur til Afrika!!

Skrevet

- En langhelg med kjæresten i april, til en storby (Barcelona eller Roma, kanskje?)

- En uke i Jordan med familie i mai. Spennende land!

- Nederland i juli. Men det er jobb.

I tillegg blir det 2-3 skiweekender i Alpene, men jeg bor jo her nede... Og noen turer hjem til Norge, selvsagt.

Håper på noen flere turer også. Mamma og jeg tar hvert år en langhelg i London, samt at jeg håper på en langhelg til med kjæresten i desember. Vi får dessverre ikke tid til lengre ferie sammen i år.

Skrevet

Kjærestetur i januar til Amsterdam :rødme:

Ferie med hele familien til Vossemeren i Belgia. Vi skal besøke det fantastiske Center Parcs!

http://www.centerparcs.com/EN/NO/villages/vossemeren

ÆÆÆÆH!!! En annen norsking som drar til Center Parcs?? :biggrin: Så kult, da jeg var lita dro vi til en eller annen Center Parc typ annethvert år :) Vossemeren er skikkelig koselig, har vært der tre ganger :) Die Eemhof husker jeg også som en innmari bra park!

I år blir det Vilnius i mars, Helsinki/Tallinn og Bulgaria til sommeren med vennegjengen. Gleder meg :) Mulig jeg tar en tur til Skottland i løpet av året også, er litt gira på å dra alene egentlig.

Skrevet

så langt våren 2011 er disse billettene i boks;

Sharm el sheik Egypt

Kairo i Egypt

Berlin Tyskland,

København Danmark

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Foreløpige planer tjueølløv (2011):

Ski- /kjærstehelg januar/februar Sunne Sverige. Har fast herregård vi bor på, men vurderer etpar dager ekstra på SelmaSpa.

Familietur til varmere strøk i påsken (sted holdes foreløpig hemmelig av foreldrene mine)

St.Petersburg i april/mai

Geneve i begynnelsen av juni

Berlin og København sommer (Fly til/fra Berlin en av veiene, tog via Køben den andre- mellopstopp med lån av hageby-hytte og venners venner fest i Køben).

Paris i jul/aug

Yorkshire i aug/sept

Praha/Budapest/Bremen i november/desember

Samt endel reiser både inn- og utland med jobben.

Oi, hvordan har du råd til dette? :)

Jeg skal til Kiel i vår, en liten tur i Norge i sommer og til Malta i høst :) Kanskje jeg skal på venninnetur før jul :)

Skrevet

Orlando, Florida på venninnetur i april

Orlando, Florida med familien i juli/august

London rundt juletider

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Til nå er disse reisene i boks:

Oslo - Kiel - Oslo i Mars

London i slutten av Mars :D

Zakynthos i Juli

Og så blir det mest sannsynlig St. Petersburg og London eller New York i høst og mot jul:) Vil gjerne tilbake til Budapest, men det blir nok ikke noe av i år:(

Skrevet

Jeg skal rømme landet på ubestemt tid - forutsatt at jeg ikke blir så altfor forsinket i doktorgradsarbeidet... Sverige først, England, Spania, USA... hvor jeg enn måtte føle for å dra i øyeblikket egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...