Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #21 Skrevet 29. desember 2010 - Skal til Kanariøyene til våren - Satser på Egypt til sommeren - Og muligens Russland til høsten
Coronas Skrevet 29. desember 2010 #22 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Ingen planer foreløpig, men veldig lyst på en tur til Vietnam :D Får se hva som skjer mot sommeren. Feriepenger, skattehelvete og andre ting som kan ødelegge ferier... Nå tok vi en sjangse. Bestilt flybillett til Bangkok i juni, reiser så til Kambodsja og så tilbake til Thailand Koh Samet. Planene foreløpig. Blir ikke Vietnam. Ja og en tur til Kiel i mars :D Endret 6. februar 2011 av Coronas
cilipili Skrevet 29. desember 2010 #23 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Kjærestetur i januar til Amsterdam :rødme: Ferie med hele familien til Vossemeren i Belgia. Vi skal besøke det fantastiske Center Parcs! http://www.centerparcs.com/EN/NO/villages/vossemeren Endret 29. desember 2010 av cilipili
FoxyFish Skrevet 29. desember 2010 #24 Skrevet 29. desember 2010 Siden vi ikke har feriert på ordentlig på nesten ett år, har vi planer om å både ta oss en kjærestetur til Tsjekkia på senvinteren, samt en biltur i Europa til sommeren. Vi har tross alt ganske mye ferie til gode som er blitt overført!
Vibi Skrevet 30. desember 2010 #25 Skrevet 30. desember 2010 Helgetur til Riga med mannen i begynnelsen av februar, og en uke til Dubai med sønnen vår i vinterferien. Blir foreldre igjen i mai/juni, så det blir dårlig med ferier resten av året
Reveal Skrevet 30. desember 2010 #26 Skrevet 30. desember 2010 Foreløpige planer tjueølløv (2011): Ski- /kjærstehelg januar/februar Sunne Sverige. Har fast herregård vi bor på, men vurderer etpar dager ekstra på SelmaSpa. Familietur til varmere strøk i påsken (sted holdes foreløpig hemmelig av foreldrene mine) St.Petersburg i april/mai Geneve i begynnelsen av juni Berlin og København sommer (Fly til/fra Berlin en av veiene, tog via Køben den andre- mellopstopp med lån av hageby-hytte og venners venner fest i Køben). Paris i jul/aug Yorkshire i aug/sept Praha/Budapest/Bremen i november/desember Samt endel reiser både inn- og utland med jobben.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #27 Skrevet 31. desember 2010 1-krones flybilletter til London og Stockholm på Norwegian
mia83 Skrevet 2. januar 2011 #28 Skrevet 2. januar 2011 Skal til Lousville, Nashville og New York i mars/april. I Louisville skal vi på MATS Ellers har vi ingen planer ennå, men satser på å få til en utenlandsreise til. Muligens en jentetur.
noblesse Skrevet 2. januar 2011 #29 Skrevet 2. januar 2011 Drømmer om sommerferie til USA, men sier meg fornøyd med å bare komme ut av landet Fattig og travel student!
Gjest Sobril Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Jeg skal definitivt se mer av Norge samt dra tilbake til USA. Skjer det et mirakel så blir det i år
MissStiles Skrevet 3. januar 2011 #31 Skrevet 3. januar 2011 I januar reiser jeg til Stockholm med jobben. Den årlige turen med jobben. Gleder meg! Resten av året er ikke planlagt. Jeg har innmari lyst til å reise til Kroatia til sommeren. Eller et sted lengre bort - Mexico eller Brasil.
HappyTear Skrevet 4. januar 2011 #32 Skrevet 4. januar 2011 Reiser en uke til egypt nå i januar med kjæresten :D Så blir det turer til Stockholm og Oslo på konserter i Mai og Juni. Forhåpentligvis et par turer til, men studentbudsjettet rekker mest sannsynlig ikke så veldig langt!
Sofie1 Skrevet 4. januar 2011 #33 Skrevet 4. januar 2011 Skal på en 16 dagers rundtur i Botswana i april. Gleder meg veldig mye til det. Blir min 4 tur til Afrika!!
Marshmallow Skrevet 7. januar 2011 #34 Skrevet 7. januar 2011 - En langhelg med kjæresten i april, til en storby (Barcelona eller Roma, kanskje?) - En uke i Jordan med familie i mai. Spennende land! - Nederland i juli. Men det er jobb. I tillegg blir det 2-3 skiweekender i Alpene, men jeg bor jo her nede... Og noen turer hjem til Norge, selvsagt. Håper på noen flere turer også. Mamma og jeg tar hvert år en langhelg i London, samt at jeg håper på en langhelg til med kjæresten i desember. Vi får dessverre ikke tid til lengre ferie sammen i år.
Mermaid Blues Skrevet 8. januar 2011 #35 Skrevet 8. januar 2011 Kjærestetur i januar til Amsterdam :rødme: Ferie med hele familien til Vossemeren i Belgia. Vi skal besøke det fantastiske Center Parcs! http://www.centerparcs.com/EN/NO/villages/vossemeren ÆÆÆÆH!!! En annen norsking som drar til Center Parcs?? Så kult, da jeg var lita dro vi til en eller annen Center Parc typ annethvert år Vossemeren er skikkelig koselig, har vært der tre ganger Die Eemhof husker jeg også som en innmari bra park! I år blir det Vilnius i mars, Helsinki/Tallinn og Bulgaria til sommeren med vennegjengen. Gleder meg Mulig jeg tar en tur til Skottland i løpet av året også, er litt gira på å dra alene egentlig.
Wonders Skrevet 10. januar 2011 #36 Skrevet 10. januar 2011 så langt våren 2011 er disse billettene i boks; Sharm el sheik Egypt Kairo i Egypt Berlin Tyskland, København Danmark
Gjest Glad i reiser Skrevet 10. januar 2011 #37 Skrevet 10. januar 2011 Foreløpige planer tjueølløv (2011): Ski- /kjærstehelg januar/februar Sunne Sverige. Har fast herregård vi bor på, men vurderer etpar dager ekstra på SelmaSpa. Familietur til varmere strøk i påsken (sted holdes foreløpig hemmelig av foreldrene mine) St.Petersburg i april/mai Geneve i begynnelsen av juni Berlin og København sommer (Fly til/fra Berlin en av veiene, tog via Køben den andre- mellopstopp med lån av hageby-hytte og venners venner fest i Køben). Paris i jul/aug Yorkshire i aug/sept Praha/Budapest/Bremen i november/desember Samt endel reiser både inn- og utland med jobben. Oi, hvordan har du råd til dette? Jeg skal til Kiel i vår, en liten tur i Norge i sommer og til Malta i høst Kanskje jeg skal på venninnetur før jul
student21 Skrevet 10. januar 2011 #38 Skrevet 10. januar 2011 Orlando, Florida på venninnetur i april Orlando, Florida med familien i juli/august London rundt juletider
Purple Basil Skrevet 22. januar 2011 #39 Skrevet 22. januar 2011 Til nå er disse reisene i boks: Oslo - Kiel - Oslo i Mars London i slutten av Mars :D Zakynthos i Juli Og så blir det mest sannsynlig St. Petersburg og London eller New York i høst og mot jul:) Vil gjerne tilbake til Budapest, men det blir nok ikke noe av i år:(
Ego Skrevet 22. januar 2011 #40 Skrevet 22. januar 2011 Jeg skal rømme landet på ubestemt tid - forutsatt at jeg ikke blir så altfor forsinket i doktorgradsarbeidet... Sverige først, England, Spania, USA... hvor jeg enn måtte føle for å dra i øyeblikket egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå