Gå til innhold

Reiseplaner 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal/vil dere i 2011? Jeg har veldig lyst på en tur til Lisboa. New York står også høyt på ønskelisten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til nå har jeg disse reiseplanene:

- Deilig, romantisk weekendtur til Paris med samboeren min, april/juni

- 3 uker i resten av Frankrike sammen med venninnegjengen, i midten av sommerferien

- 2 uker på Gran Canaria med samboeren, i løpet av høsten. Har ikke booket enda

Edit: Ja også påsketur til Sverige.

Endret av Independent_
Skrevet (endret)

Jeg skal til London alene i januar, og det gleder jeg meg veldig til. Samboer og jeg reiser til Amsterdam i august, som en kombinert ferie og minibryllupsreise dagen etter at vi gifter oss. Ellers består planene for det meste av reise hjem til Oslo osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Disse planene har jeg foreløbig:

Reise først til Frankrike sammen med sambo(i juni ca) og sønnen hans og besøke familien hans der, deretter drar vi videre til Tyrkia (sambo er fra Tyrkia) og besøker foreldrene hans i 1 uke med sønnen hans også drar vi til et annet ferieparadis i 1 uke.

Så reiser vi til Paris på nyttåraften neste år :) Blir nok flere turer :-)

Skrevet

Egypt i vinterferien, Italia i påsken, Santorini i sommerferien og Mexico neste jul!

Skrevet

Egypt i vinterferien, Italia i påsken, Santorini i sommerferien og Mexico neste jul!

Skrevet

Orlando/Miami med familien i februar/mars.

Beijing i april (håper jeg)

Las Vegas i juli for å feire 25årsdagen

Også sikkert noen småturer rundt forbi. Må utnytte at jeg jobber i sas og har rimelige billetter! :)

Skrevet

Jeg skal til London en helg i mars for å besøke min bror.

I april skal jeg en liten uke til Amsterdam på venninnetur.

I sommerferien skal jeg sannsynligvis til Roma for å besøke en barndomskamerat.

Tenker også å ta en tur med en venninne om sommeren, men vet ikke hvor. Dersom jeg har penger til det har jeg også lyst til å reise vekk i julen.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Reiser til Australia i januar, har ingen planer før jeg skal ha et opphold på to måneder et bestemt sted i Australia i mai og juni. Etterpå får jeg se hvor mye penger jeg har igjen, om det blir noen land i Asia som avslutning. Planene er å være borte en 8-9 måneders tid! :nigo:

Etter det blir det nok ikke noe mer reising på meg :laugh:

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Jeg drar til Santorini en uke med samboeren i juni. Hva vi finner på med ungene er noe usikkert, kanskje Danmark...

Skrevet (endret)

Det blir tur til

New York(våren)

Florida(miami, orlando i hvertfall)(juni)

Las Vegas, Grand Canyon, div California, forhåpentligvis Hawaii (oktober om det blir noe av)

Washington DC... (våren)

Også blir det nok en tur til Canada(toronto) satser jeg på.

Endret av elvital
Skrevet

London - januar

Florida - februar/mars

Spania - påsken

Seychellene eller maldivene i september :rødme:

Skrevet

Jeg og samboeren tar en uke på Tenerife nå i januar og så blir det cruise med familien i juli med utreise i Barcelona! :) gled - gled

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg skal nok reise et par ganger mellom London og Norge i løpet av 2011. Har veldig lyst til New York en tur også, men tviler på at det blir noe av.

Skrevet

Skal til Egypt første uka i januar, og jeg håper på en Romatur i sommer, men ellers har jeg ikke lagt så store planer enda...

Skrevet

Blir desverre ikke så mye reising i 2011, vært heldig og fått reist utrolig mye i år ;)

Har tenkt en ukes tur til Hellas til våren, og en uke på fjellet i sommer.

Skrevet

Vi har bestilt flybilletter til Fillipinene i mai...så tre uker der med sambo og to barn.

Håper på en weekendtur med sambo til en eller annen storby...men har ikke så lett for å finne noen til å passe barna i mange dager...familien bor så langt unna og venner har jo barn selv...

ja..også blir det noen dager hos svigers...barna ser besteforeldrene en gang i året:(

Skrevet

Guh så mange steder dere skal til :)

Jeg har INGEN reiseplaner... Lutfattig student, that's me! Men jeg skal prøve å få til et eller annet, kanskje London eller New York? Har lyst på én tur iallfall :)

Skrevet

Skal til Lisboa i beg. av mars med gubben og yngste jenta. Sommerferien blir nok for det meste tilbragt i campingvognen ved Flekkefjord, med en ukestur til Danmark. Utenom det kan det nok bli noen weekendturer i løpet av året.

Skrevet

Sharm el-Sheikh for å bade med haiene (:fnise:) på vinterferie i februar

Frankrike med bil i sommerferien

London til høsten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...