Gå til innhold

Bedøvelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen om vet om man kan få bedøvelse når man skal ha gynekologisk undersøkelse? Har veldig problemer med det, og det nytter ikke å ta seg sammen. I tillegg har jeg problemer med sex :(

Vet noen om en bedøvende krem el.l man kan bruke til å smøre inngangen med??? Blir utrolig glad for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Embla krem bedøver men tror ikke jeg ville ha brukt det i underlivet.

Bedre med en vival eller en sobril på deg så du får slappet av.

Ta dette op med fastlegen din du.

Skrevet

Sist jeg skulle prøve å ha gu hadde jeg fått noe beroligende, husker ikke hva, men det hjalp ingenting :(

Skrevet

Da må du få mere,gu er en viktig undersøkelse som vi damer må ta.

Skrevet

Ja jeg vet det.. Men problemet er jo at det er så vondt, og beroligende hjelper jo ikke på det..

Skrevet

Snakk med legen din, og gjerne gynekologen.

Hvis du har vondt under sex og under en gyn.undersøkelse så kanskje du har vaginisme? Det er en tråd her på kropp og helse om det.

Gjest Hjelpsom
Skrevet

En normal underlivsundersøkelse hos en gyn. skal ikke være vondt, her høres det ut som om det ligger noe annet til grunne. Jeg vil sterkt anbefale deg å snakke med fastlege om dette slik at dere finner ut av dette.

Tips: er du jente, velg en mannlig gyn. En av samme kjønn kan i noen tilfeller tenke litt sånn "tåler jeg det, tåler du det". En av motsatte kjønn er oftere mer forsiktig. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...