Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har lyst til å prøve restylane for å få fyldigere lepper.. Men har noen spørsmål; hvor lenge varer resultatet? Er det overhodet mulig å få et pent resultat, det siste jeg vil er å få "duck lips":s
Gjest anonym Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 3-6 måneder, avhengig av hvor mye du tar osv. Det går gradvis ut. Hvis du ikke har så fyldige lepper fra før, og ikke tar i for mye får du ikke duck lips. Det blir fort en ganske dyr vane dog, og det kan være ganske vondt å ta, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Det ser ut som torsketrut på alle og er ikke pent.
Lima99 Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Det ser ut som torsketrut på alle og er ikke pent. Må nesten si meg enig her. Finnes det ingen andre måter å forstørre dem på? Hollywood-stjernene gjør det vel på en annen måte? Det ser det hvert fall bedre ut. Alle jeg har sett som har tatt Restylane har fått andeleppe som bare ser uanturlig ut. Nå er vel løpet kjørt om man er født med norske strekelepper, da ...
Yasi Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har lyst til å prøve restylane for å få fyldigere lepper.. Men har noen spørsmål; hvor lenge varer resultatet? Er det overhodet mulig å få et pent resultat, det siste jeg vil er å få "duck lips":s Min mening er at det avhenger veldig. På noen ser det veldig naturlig ut, mens andre ender opp med å se ut som en and.. Det kommer vel litt an på hvor mye man tar..!? En annen ting jeg syns er veldig stygt, er at alle de jeg kjenner som har tatt det (det er veldig mange) har i etterkant fått klumper på leppene. Disse kan riktignok presses ut
smalls Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Alle jeg har sett med restylane ser ut som en and eller noe. Ikke pent. Ser så unaturlig ut å.
Gjest Eurodice Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har lyst til å prøve restylane for å få fyldigere lepper.. Men har noen spørsmål; hvor lenge varer resultatet? Er det overhodet mulig å få et pent resultat, det siste jeg vil er å få "duck lips":s Har du tenkt på muligheten av leppetatovering hos en linergist? Hvis du har smale lepper, kunne det være en løsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå