AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 For et par dager siden begynte jeg så smått å klø litt nedentil, spesielt på innersiden av de ytre kjønnsleppene. Nå klør det kjempe mye, både på de indre og ytre kjønnsleppene og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Alle apoteker har jo vært stengt, så jeg har ikke fått tak i salven jg trenger. På samme tid som jeg begynte å klø hadde jeg begynte å smøre Alcos- Anal pga sprekker og sår rundt endetarmsåpningen. Kan dette ha noe sammenheng? Kan Alcos- Anal føre til kløe i underlivet? Har opplevd dette en gang før også men da hadde jeg i tillegg store opphovninger, dette var i forbindelse med Braziliansk voksing. Da brukte jeg Dactacort, mot fotsopp, som legen hadde anbefalt siden den inneholdt kortison. Plagene gav seg og jeg har testet meg for sopp tidligere. Burde kanskje teste meg igjen? Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Det høres jo veldig ut som sopp. Har du yoghurt naturell? Det kan hjelpe litt på plagene. Ellers så må du dessverre bare vente til apoteket åpner i morgen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Huff.. hadde håpet det kun var irritasjon eller ubalanse i pH osv. Vasker meg alltid med shampoo og kan ha vært for sterkt for huden og slimhinnene. Men får ta en tur på apoteket i morgen:)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Vasker du deg med shampo nedentil? Det er i så i fall altfor sterkt, det er som å be om problemer. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 dette høres ut som en sopp infeksjon. Rødhet og "brennende følelse" er også er tegn på sopp i underlivet. Vask deg helst nedentil med bare varmt vann, men om du må bruke noe anbefaler jeg en intimsåpe. prøv å la være å klø, men vet dette er sykt vanskelig.. legg f eks en kald klut på. Kjøp canesten på apoteket når det åpner(respetfritt). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå