Gå til innhold

Italiensk

inga:)

Anbefalte innlegg

Leter etter et bra språkkurs på Italiensk for nybegynnere,

med bok og lyd-cd jeg kan gjøre på egenhånd hjemme.

Det finnes endel å velge mellom i bokhandlene,

så jeg lurer på om noen har brukt et de har vert fornøyd med og dermed kan anbefale? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ciao!

Jeg likte Transparent language sin til PC. Greit med litt filmsnutter og spill, men da må du være stø på engelsk.

Det er lenge siden jeg lærte italiensk nå så det finnes sikkert mye bra på markedet som ikke jeg kjenner til.

Buona fortuna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciao!

Jeg likte Transparent language sin til PC. Greit med litt filmsnutter og spill, men da må du være stø på engelsk.

Det er lenge siden jeg lærte italiensk nå så det finnes sikkert mye bra på markedet som ikke jeg kjenner til.

Buona fortuna!

Tusen takk for svar :) Søkte litt på dette programmet og ser ut som det kun fungerer for pc, og jeg har mac. Men tusen takk for at du tok deg tid til å svare :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med Rosetta Stone?

det er et program du bruker på datamaskinen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosetta_Stone_(software)

Tusen takk for tips.

Jeg er litt usikker på om jeg er stødig nok i engelsk til å mestre det i en engelsk-italiensk læringsprosess, og synes i tillegg språkkurset var litt i dyreste laget, da det i tillegg til prisen vil komme tollgebyr og moms. MEN, jeg skal sjekke ut litt mer av demoene og informasjonen på siden da det ser ut som læringsmateriellet er av høy kvalitet, og det er jo det som er det viktigste. Tusen takk for tipset :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...