Gå til innhold

Hvem måker snø hos deg?

Hvem måker snø hos deg?  

1. 1. Hvem måker snø hos deg?

• Jeg sjæl!!
      6
    • vaktmestern
      8
    • Min bedre halvdel
      6
    • Svigermor
      0
    • Kommunen
      2
    • Ingen. Det trengs ikke.
      0

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sambo......

Hi hi. Min også. Til gjengjeld vasker han aldri et eneste gulv....

Skrevet

JEG!

.. og jeg er et råskinn med snefreseren om jeg skal si det selv :engel: - men heldigvis er det ikke sne enda....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på hvem som måker hos oss. Det kommer nemlig en traktor og måker hele plassen her, men jeg tror nesten det er huseieren som leier han. Om det ikke er det, så må det være kommunen.

Uansett er det SÅ deilig å slippe å måke! :D

Gjest Dolphina
Skrevet

Fikk ikke svart jeg. For det er litt forskjellig.

BBL freser parkeringsplassen, mens jeg og min kjære bytter på å måke inngangen vår!

Skrevet

Det varierer.

Vi er 4 naboer i samme innkjørsel, hvorav 3 kjører 4WD. Legger seg ikke så mye snø her egentlig, så det blir ikke måket hver dag akkurat.

I tillegg har vi en god venn som kjører snøplog og tar en tur nedom på turen. Helt gratis.

Når det kommer mye snø, så måker alle litt, utenom han som ikke har 4WD. Han bare står der og spinner og stenger veien for oss andre.

Ingen maser på noe av de andre og det er ganske jevnt fordelt (utenom han uten 4WD som trenger snøfri vei mest av alle). :evil:

Skrevet

Stort sett er det jeg som tar meg av måkinga.

Jeg er nemlig mannen her i huset! :-?

Gjest Madam Felle
Skrevet

vakmesteren når han gidder :evil: og det er ikke ofte han gidder :evil:

Skrevet

Her er det den snille vaktmesteren som stiller opp.

Skrevet

Fikk ikke stemt, for vi har en nabo med traktor som gjør jobben mot betaling. Det koster som sagt noen kroner, men du verden så deilig at det alltid er måket etter nattens snøfall. Traktoren er der i 06-tiden, dvs. før noen beveger seg ut av huset.

Men trappen opp til huset, pluss ett par meter mellom hekken tar jeg selv, min bedre haldel er alltid hjemme etter at det har mørknet...

Skrevet

Måker nok snø sjøl ja....Masse snø....metervis med snø....

...er fornøyd jeg, masse god, gratis trim... :wink:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Jeg og snøfreseren fixer biffen !! :kul:

Skrevet

Jeg måker snø hos oss, Synes det er fin trim, jeg.. :hoppe:

Jeg er vant til stor gårdsplass fra barndommen. Eneste aktuelle måkeredskap der var traktor med skuffe, selvsagt. Synes det er latterlig lite å måke her, får vel bare plass til fem biler på "gårdsplassen" vår. Og det er gjort på noen strakser!!

:kul:

Skrevet
Vi er 4 naboer i samme innkjørsel, hvorav 3 kjører 4WD

Hva er en 4WD?

Her måker vaktmesteren snø. Heldigvis :wink:

Skrevet

Stemte "vaktmestern" jeg, for det er huseieren som vi leier av som måker her... Men det hender mannen min hjelper ham litt da, for det er jo god trim og egentlig ganske sliktsomt for en gammel pensjonistmann...

Skrevet

Vi har en snill nabo med traktor som måker hos oss - mot en flaske cognac :wink:

Skrevet
....eh... en firehjulstrekker....??

Takk...har ikke verken interesse av eller greie på biler skjønner du...men jeg regnet med at det var noe sånt.

Skrevet

Hipp som happ, den som er hjemme eller kommer først hjem. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...