Gå til innhold

Må man ha kjole...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Kjolen jeg skal ha er slett ikke overpyntet, den har korsettliv men ellers er den er glatt med innsydde perler i stoffet. Men vakker.... det er den. Og med Manolo Blahnik sandaler til blir den ekstra flott.

Jeg tror det er endel misunnelse ute å går her jeg, når man blir skjelt ut for å ville være fin i ett Bryllup.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

OIOIOI!!!

Milla:

Hvilken planet vokste du opp på???

Nå begynner det å falle på plass en del ting fra innlegget ditt om den isblå kjolen... Kanskje det var god grunn til at moren til bruden ba deg roe ned antrekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en spesiell grunn til at du framhever merket på de sandalene om igjen og om igjen?

Tror du andre bryr seg om det? De blåser vel en lang marsj om du går med sko til mangfoldige tusen eller om du har sandaler kjøpt på Skoringen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, Ragnhild! Og takker for postiv tilbakemelding... Da er jeg sikkert ikke så sprø som enkelte her inne mener!

PS! Snakka med ei venninne nå nettopp, gjett hva hun skal ha på seg i et bryllup i sommer...? Jo, riktig: Dress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med dressjakke og et skjørt som går til knerna?? Og en fin bluse inni dressjakka? Kansje burgunderrød eller hvit ?

----

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns så absolutt drakt kan være fint. icon_smile.gif

Må le litt av diskusjonen da. Lesbisk om man bruker dress? Det er det teiteste jeg noensinne har hørt *ler*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble litt for mye for meg, jeg MÅ bare kommentere!

Milla: Når meningen din var at du ikke syntes det gikk ann å bruke noe annet enn kjole i bryllup, så synes jeg du burde skrive det på en saklig måte i stedet for å spørre om hun er lesbisk! For ikke å snakke om at du slenger med leppa i nesten alle innleggene etterpå.

Til deg som stilte 1. spørsmål: Klart du kan gå i drakt! (Jeg for min del ville ikke valgt dress i et bryllup, men hver sin lyst...) Drakt er pent og pyntet, jeg bruker det ofte selv.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Drakt er jo fint i Bryllup men ikke dress. I en såpass spesiell anledning burde selv de mest innbitte bukse-jenter bruke kjole. Alle jenter kan finne en kjole de liker og gå med, det er bare og lete litt og kanskje få litt hjelp av en venninne eller en stylist hvis man er skikkelig i beita.

Når en kvinne i fullt alvor skriver og lurer på om hun kan bruke dress i bryllup kunne det jo være at hun var lesbisk, det ville hvertfall være temmelig maskulin oppførsel for en kvinne og komme i dress i ett Bryllup.

Makan! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Men du milla;

Har du for vane å spørre (eller anklage som det virket her) alle som går i dress i et bryllup om de er lesbiske?????

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk litt enig med Milla i at dress (lange bukser med press og jakke) ikke passer i et bryllup. I et formiddagsbryllup med lunsj er det sikkert greit, men ikke i et bryllup hvor det er en stor middag etterpå.

Evt kan du ha dress i kirken (kanskje freshe den opp med en hatt?) og heller bytte til noe annet til middag.1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiger den 2002-02-27 09:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blant de som ikke er noe typisk kjolemenneske og kunne funnet på å stille i dress - og jeg er IKKE det minste mannlig av meg og ikke det minste lesbisk!!

Hvor tar du alt fra Milla?? Jeg gleder meg stort sett aldrig til å bruke kjole jeg heller, men jeg kan fint pynte meg ved å bruke drakt/dress......

Hva slags omgangskrets har du egentlig, hvis man risikerer å få lesbestempel for å gå i dress i bryllup ???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

At en kvinne skal kle seg i dress i ett Bryllupser jeg på som så upassende at jeg nesten ikke kan få sagt det.

Hsk at jeg spurte om hun var lesbisk, jeg sa ikke at hun var det sånn uten videre.

Jeg tror ikke min omgangskrets er noe mer konservativ enn andres, men hvis en kvinne dukker opp i en dress i ett Bryllup ville noen noen begynt og lure.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte missS i første innlegg om det var ok å bruke DRESS/DRAKT i bryllup hvor det ikke står kleskode i innbydelsen. Hun spurte ikke om det var ok å gå i dress!

Det er stooor forskjell på dresser/drakter også, du finner feminine drakter/dresser med bukser og jakker. Disse kan være i feminine stoffer, flott tilbehør etc etc.

Det trenger definitivt ikke være noe maksulint over en dress/drakt.

Dersom brudeparet forventet at alle skulle komme med kjole, så hadde di helt sikkert skrevet det i innbydelsen. Det er ganske normalt å skrive kleskode, så det at de ikke har gjort det, hadde jeg tatt som tegn på at du kan komme pyntet som du vil.

Og missS: Det er mye penere om du kommer i en dress/drakt du trives i og føler deg pen i, en om du på død og liv finner en kjole du hele kvelden vil føle deg ukomfertabel med! Det synes på deg vet du! icon_wink.gif

Lykke til med kles leting og bryllup12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...