AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva fikk du til mannen/kjæresten din til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 25. desember 2010 #2 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk parfyme: Chanel nr 5, lukter godt!! Og så fikk jeg gavekort hos favoritt klesbutikken min. Gjett hvem som skal ut på shopping på mandag.. Gavene betyr mye for meg, fordi de kommer fra gutten jeg elsker, derfor blir det veldig spesielt og personlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuline Skrevet 25. desember 2010 #3 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk symaskin :rødme: søte samboeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. desember 2010 #4 Del Skrevet 25. desember 2010 Firepakk med Kari traa-sokker. :rødme: Også konsertbillett på Kråkesølv og et restaurantbesøk på valgfri restaurant. Veldig flink kjæreste i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. desember 2010 #5 Del Skrevet 25. desember 2010 Tre bøker. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 25. desember 2010 #6 Del Skrevet 25. desember 2010 jeg fikk en nydelig klokke :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agenda Skrevet 25. desember 2010 #7 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk de (kjedelige men dyre) husholdningstingene jeg ønsket meg, og litt til veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutshell Skrevet 25. desember 2010 #8 Del Skrevet 25. desember 2010 Ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2010 #9 Del Skrevet 25. desember 2010 (x-en, slutt rett før jul) Fikk en stor lasangeform fylt med masse godis og en pakke med lasange fra Toro. Veldig glad og sjarmert, viser at han lyttet til meg, virkelig brydde seg og faktisk tenkte igjennom gaven :rødme: (og litt :cry: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 25. desember 2010 #10 Del Skrevet 25. desember 2010 Gavekort hos hudpleier, dvd med en sesong av ynglings serien min, og godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #11 Del Skrevet 25. desember 2010 Får nok et kyss Hvis jeg ser han i dag. Vi er ikke sammen sammen enda da, men på god vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevenpop Skrevet 25. desember 2010 #12 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det jeg ønsket meg; skjønnlitteratur og deler til serviset vi samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 25. desember 2010 #13 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk en klokke jeg ønsket meg, Bergans turbukse og Vinter tursko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 25. desember 2010 #14 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk den råeste sykkelen jeg har sett :rødme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #15 Del Skrevet 25. desember 2010 Mp3-spiller, badekåpe og fjernkontroll til playstation (siden jeg vil bruke den til å se blåstrålefilmer på, og da er fjernkontroll tusen ganger bedre enn håndkontrolleren). Normalt sett ville jeg ikke fått så mye, men han ønsket å gjøre ekstra stas på meg i år fordi jeg har hjulpet han så mye med hussalg og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #16 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk en dab digitalradio Noe jeg har ønsket meg lenge Hadde ikke regnet med å få noe som helst siden han kjøpte dunjakke til meg for en måned siden og vi var enige om at den var julegaven min. Men jeg er veldig glad for radioen, nå leter jeg etter den perfekte plassen å ha den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 25. desember 2010 #17 Del Skrevet 25. desember 2010 Øredobber i hvitt gull med diamant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 25. desember 2010 #18 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk brødbakemaskin! Første loffen står og hever i den nå! Er så spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 25. desember 2010 #19 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk et taco/tapas-sett og Playstation Move-starter set. Veldig fornøyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 25. desember 2010 #20 Del Skrevet 25. desember 2010 Ny laptop, gavekort på 1000 kroner på favorittbutikken og en søt personlig ting jeg ikke nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå