Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten eller mannen din til jul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk parfyme: Chanel nr 5, lukter godt!! Og så fikk jeg gavekort hos favoritt klesbutikken min. Gjett hvem som skal ut på shopping på mandag.. :sjarmor: Gavene betyr mye for meg, fordi de kommer fra gutten jeg elsker, derfor blir det veldig spesielt og personlig... :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firepakk med Kari traa-sokker. :rødme: :ler: Også konsertbillett på Kråkesølv og et restaurantbesøk på valgfri restaurant. Veldig flink kjæreste i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(x-en, slutt rett før jul)

Fikk en stor lasangeform fylt med masse godis og en pakke med lasange fra Toro. Veldig glad og sjarmert, viser at han lyttet til meg, virkelig brydde seg og faktisk tenkte igjennom gaven :rødme: (og litt :cry3: :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok et kyss :yvonne: Hvis jeg ser han i dag. Vi er ikke sammen sammen enda da, men på god vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mp3-spiller, badekåpe og fjernkontroll til playstation (siden jeg vil bruke den til å se blåstrålefilmer på, og da er fjernkontroll tusen ganger bedre enn håndkontrolleren).

Normalt sett ville jeg ikke fått så mye, men han ønsket å gjøre ekstra stas på meg i år fordi jeg har hjulpet han så mye med hussalg og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en dab digitalradio :) Noe jeg har ønsket meg lenge :) Hadde ikke regnet med å få noe som helst siden han kjøpte dunjakke til meg for en måned siden og vi var enige om at den var julegaven min. Men jeg er veldig glad for radioen, nå leter jeg etter den perfekte plassen å ha den på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...