Gå til innhold

Bikkja ELSKER kattedritt


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få kvitt denne "attrå". Han kan stå og mase om ut, og jeg vet det KUN er for å dra på jakt etter kattebæsj.

Han lukter ikke spesielt delikat til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det gjor den ene min å, jeg har satt kattedoen utenfor hunderekkevidde, å gjørt inn beddene i hagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjor den ene min å, jeg har satt kattedoen utenfor hunderekkevidde, å gjørt inn beddene i hagen.....

Katta mi går ut på do. Orker ikke kattedo inne. Ikke har jeg plass heller. Nok om det. Det virker som om uansett hvor vi er i terrenget så klarer bikkja å finne en eller annen kattedritt. Håpløst og veldig veldig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunder elsker dritt fra både katter, sauer, kuer og alle andre dyr. :gjeiper: Det er helt normalt og vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikkja våres likte også det! synes egentlig at bikkjer er noe ufyselige skapninger.lukter fælt og mange av de er aggressive. har slengt våres på dør for lenge siden (omplassert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja våres likte også det! synes egentlig at bikkjer er noe ufyselige skapninger.lukter fælt og mange av de er aggressive. har slengt våres på dør for lenge siden (omplassert)

Hva har det med TS sitt problem?! Godt du ikke har hund lenger med den innstillingen!

TS: Jeg har samme problem med ene hunden min. Holder på å "ta" ho hver gang ho spiser dritt ute eller går i kattedoen og forsyner seg. Ho hopper høyt og skammer seg hver gang jeg sier nei, og tar henne bort. Samme forbaska går ho tilbake så fort jeg snur meg. Håper noen kan komme med noen gode råd her. Jeg skal hvertfall følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde en periode for noen år siden da min hund også drev å spiste avføring.. "Æææææææsj" sa jeg høyt hver gang, og det var forsåvidt det eneste jeg gjorde, bortsett fra å trekke han med meg når han ikke ville gå videre selv. Etter en liten sommer hadde han sluttet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjør for å holde bikkja borte fra dritt (noe de fleste hunder liker å spise), det er at jeg drar han vekk. "Kom", sier jeg. Så kommer han.

Kan jo få i seg både mark og annen dritt fra sånt, så ikke verdt å la den lukte på det en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...