Gå til innhold

Hjelp til å finne passende cocktailkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en passende cocktailkjole som skal være sexy, men ikke gå over til å bli tacky ;)

Jeg kler rødt, sort eller lilla i diverse varianter og har både rumpe, mage, hofter og pupper så det holder. Må nok bruke BH med stropper under for at den skal sitte pent - dvs at åpen rygg og bare skuldre er ut...

Til vanlig har jeg nok en klassisk stil, men selv om jeg er voksen så vil jeg hverken være kjerring eller prøve å kle meg for ungt...

Så dere damer som er litt dreven på dette med mote - hva slags type kjole kan kle meg?

Har sett litt på denne, men er redd den er litt for ung for en på 39...

http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/54_78/products_id/1211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kjolen var fin, jeg, men dersom det er slik at du har gigantiske pupper - vil ikke puppene "velte over" i denne siden den har belte rett under brystpartiet?

Skrevet

Synes kjolen var veldig flott jeg da. En fasong som kler de fleste. Er selv litt drøy på både her og, eldre enn deg, men har kjole som går ca til knærne. Viktig med en god BH som støtter, men har du store pupper er jo faren for at de ramler over båndet og da kan det se litt rart ut. Uansett ikke ha for lys strømpebukse, pene støvletter til ca knærne ville vært det fineste tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kommer sikkert litt an på hvor stor "toppartiet" på kjolen er men, kler vanligvis sånn empireliv. Aldri hatt trøbbel med at puppene ramlet ut oppe i alle fall ;)

Men er denne kjolen sexy eller bare søt?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvis du virkelig vil slå på "den store trommen" så ville jeg spurtet til nærmeste Wolford Boutique og sett om de har denne cocktailkjolen inne :)

Det er en lekker kjole (og med litt former så ser du ut som "a millon dollars" i den ! :biggrin:

Fritt valg: klassisk sort eller litt mer vågalt i rosa.

Linken er til den svenske online butikken siden Wolford ikke har noen norsk online butikk ennå..... :(

Endret av Lille-pus
Skrevet

Hvis du virkelig vil slå på "den store trommen" så ville jeg spurtet til nærmeste Wolford Boutique og sett om de har denne cocktailkjolen inne :)

Det er en lekker kjole (og med litt former så ser du ut som "a millon dollars" i den ! :biggrin:

Linken er til den svenske online butikken siden Wolford ikke har noen norsk online butikk ennå..... :(

Jeg synes den så horete ut.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Me too. Hvis jeg var "voluptious" ville jeg nok gått for en ettersittende sak i tykt materiale. Type "Marilyn Monroe". Hm... google litt.

Endret av Sobril
Skrevet

Ja, det var litt av et pølseskinn. :fnise: Jeg er også "godt voksen", som det så fint heter, og aldri om jeg hadde brukt noe så ettersittende som det der.

• Liker 1
Skrevet

det er jeg enig i. tror ikke den passer for noen som har litt ekstra her og der. jeg ville ikke visst meg i den ihvertfall..

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Oh :overrasket: Føkk kjolen! Sjekk strømpebuksene! Oppe i bildet altså...

Endret av brutal_mann
Skrevet (endret)

Synes den kjolen TS linket til så veldig billig ut. Minner meg veldig om de kjolene man får på utenlandske butikker som eks Latherman.

Endret av CafeLatte
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

:skratte:

Ja den dagen de begynner å føre Wolford på LeatherMan så står ikke verden til påske.

Ta en tur tur til Wolford Boutiquen i Lille Grensen og sjekk ut utvalget i cocktailkjoler (for det er faktisk en cocktailkjole TS er på jakt etter, ikk en gallakjole ;) Det er en "aldri så liten" differanse der.

Og selvsagt skal man ikke ha for mye tillegg av ymse typer for å kunne bære en slik kjole :)

Det er også smart å velge klassiske medium hæl sko. Kombinet med feil type sko blir det kjempecrash, - og da kan kombinasjonen se billig ut. Men kjolen i seg selver alt men ansolutt ikke billig ;)

Endret av Lille-pus
Skrevet

:skratte:

Ja den dagen de begynner å føre Wolford på LeatherMan så står ikke verden til påske.

Ta en tur tur til Wolford Boutiquen i Lille Grensen og sjekk ut utvalget i cocktailkjoler (for det er faktisk en cocktailkjole TS er på jakt etter, ikk en gallakjole ;) Det er en "aldri så liten" differanse der.

Og selvsagt skal man ikke ha for mye tillegg av ymse typer for å kunne bære en slik kjole :)

Det er også smart å velge klassiske medium hæl sko. Kombinet med feil type sko blir det kjempecrash, - og da kan kombinasjonen se billig ut. Men kjolen i seg selver alt men ansolutt ikke billig ;)

Ikke din kjole, men den ts linket til. Den du linket til var rå sikkelig hot:). Litt av en pris da.

Skrevet

Den Wolfordkjolen hadde fått meg til å se ut som ei stappa pølse ;) Må nok ha en annen figur for å kle noe sånt.

Flere forslag? Har også sett på noe som dette:

http://www.pinupgirlclothing.com/dixiefried-paris-dress-black.html

Problemet er at når det er så tettsittende så må stoff og snitt passe perfekt for at det skal bli pent og da kan man ikke bestille på nett...

Skrevet

Den Wolfordkjolen hadde fått meg til å se ut som ei stappa pølse ;) Må nok ha en annen figur for å kle noe sånt.

Flere forslag? Har også sett på noe som dette:

http://www.pinupgirlclothing.com/dixiefried-paris-dress-black.html

Problemet er at når det er så tettsittende så må stoff og snitt passe perfekt for at det skal bli pent og da kan man ikke bestille på nett...

Den var veldig lekker.

Gjest Blondie65
Skrevet

Flott kjole til en som er tynn og forholdsvis flatbrystet.

Men til en med store bryster? Jeez, no.

Den første var bedre, men det fordrer at den er stor nok, fasong/spesialsydd slik at de store puppene ikke dominerer i en utringning som er alt for dyp.

Skrevet

Eg likte også den siste der, lekker kjole, og med litt erme så ein kan få plass til bh-stropper, og det er jo bra. Ellers ville vel eg sett etter noko som er 60-tals til ein som har timeglassfigur og faktisk har litt fasong. Eg synest ikkje den kjolen du linka til, TS, var særleg sexy, men den siste var det. Har du svære lår er vidt skjørt betre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...