Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone
Skrevet

Jeg gleder meg mest til å slappe av litt, og få gjort unna noe husarbeide som har ligget på meg en stund. Vi har kjøpt oss ei ny bokhylle, og flyttet litt på noen andre møbler, så nå skal jeg få litt system på tingene, tror jeg. Og så skal jeg henge opp vintergardinene mine. Og så skal jeg i en bursdag. Det gleder jeg meg til.

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

soooove og sy videre mens svigers har littlå :ler:

Skrevet

Jeg gleder meg til det BLIR helg, jeg... Skal jobbe lørdag, snufs.

Men kl. halv fem har jeg friii jeg og!!

Da skal jeg bare slappe av, og kose meg med en god film og en god middag.

På søndag skal jeg i selskap til tantebarnet mitt, som ble hele ti år på tirsdag.

Gleder meg til min søsters fantastisk gode kaker, mmmmm...

Skrevet

Gleder meg mest til å slappe av og bare nyte det å ha fri. Ellers blir det vel så jeg zapper gjennom all dritten på TV tenker jeg. Og så skal jeg scanne bilder fra min og min brors oppvekst og fram til nå :o

Gjest Candyfloss
Skrevet

Ha litt mer tid for meg selv, tid til venner, rett og slett å være litt sosial - samtidig som jeg har tid til å være alene! :D

Også selvfølgelig..lørdagsmiddagene går jeg ALDRI glipp av. Chicken Tandoori. Finnes det noe bedre? :o

På søndag prøver jeg også å få tatt igjen litt av det tapte når det gjelder skole. *stønn*

Skrevet

80-tallsparty i kveld!! Fant frem klær i går, det blir jo bare helt rått... Røde plastaredobber, rødt bredt belte, rødt plastperlekjede, røde støvletter og rødt bånd i håret (som naturligvis skal tuperes og kreppes...)Hvit paljettopp, hvit bukse. Tomboy-Torhild: eat your heart out!

Skrevet

Jeg skal trene på timen til en vennine, og så skal vi på lørdagscafé etterpå. Resten av helgen har vi ingen planer og bare det i seg selv er kjempedeilig. En tur på kino bare meg og kjæresten kanskje...? Jo, i morgen skal vi ha fårikål. Bare kose oss - ikke stresse - ingen avtaler - herlig!

Skrevet

JEG GLEDER MEG TIL BURSDAGEN MIN PÅ SØNDAG!!!

:hoho:

Skrevet
JEG GLEDER MEG TIL BURSDAGEN MIN PÅ SØNDAG!!!

:hoho:

:bursdag:

Jeg gleder meg til masse!

Gleder meg til jeg kan få vekket mannen min, byturen vi skal på, fest i kveld, kosedag i morra.....

Yndlingsordet mitt er: Helg!

Skrevet

Gleder meg mest til å gjøre ingenting :D

Dvs. ta ting som de kommer og gjøre det jeg vil der og da.

Akkurat nå roper bankkontoen min at det er tid for å bli kvitt litt penger og jeg skal hjelpe den om en stund.

Skrevet

Jeg gleder meg til helga er over :o Ikke for å ødelegge helgestemningen til alle dere andre, og ikke for å lyde pessimistisk (vanligvis elsker jeg helgene som alle andre), men akkurat denne helga er det bare kjipe ting som skjer. Nei forresten, jeg gleder meg til middag i kveld :P

Skrevet

Og nå har jeg en plan for morgendagen likevel - nemlig trening - det ble en time på meg pga sykdom.

Skrevet

Får besøk av familie som bor langt unna. Det gleder jeg meg veldig til :D !

Skrevet

Slappe av, tusle rundt i huset og ordne litt, vinne i LOTTO, se TV og drikke pærecider, god mat, sove lenge - og YLVIS show i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...