Gå til innhold

ELENDIG SERVICE PÅ MAXBO


majan

Anbefalte innlegg

Heisann, ja nå er jeg sint :kjempesinna: jeg er så utrolig lei MAXBO!!!!

Det er aldri hjelp og få der og hvis man er så heldig og få hjelp må man jo vente i flere minutter før man endelig møter den rette "spesialisten".

Jeg skulle kjøpe meg nytt kjøkken nå på mandag, men da jeg kom på Maxbo hadde de ikke tid til og hjelpe meg med og se på kjøkkeninnredninger, dere skjønne de hadde så mye og gjøre så da måtte jeg komme tilbake en annen gang. JEg ble litt oppgitt og spurte om de ikke kunne fortele meg hvor nærmeste MAXBO lå og jeg reiste dit. Leverte tegninger over hvordan jeg ville ha kjøkkenet og vedkommende skulle gi tegningene til den som var ansvarlig for kjøkkenavdelingen da hun kom på jobb en time seinere.

Jeg hørte ingenting fra MAXBO denne dagen men tenkte at de kanskje hadde hatt masse og gjøre så jeg ventet til dag tre før jeg ringte og spurte om de hadde sett på tegningene, Svaret jeg fikk var at hun som var ansvarlig for kjøkkenavdelingen ikke hadde sett noen tegnninger :( , men hun skulle undersøke om noen andre hadde gjort det så skulle hun ringe meg opp igjen, den dagen fikk jeg ikke noen telefon fra MAXBO men fredagsmorran ringte telefonen og det var fra MAXBO, hun kunne fortelle meg at ingen av de hun hadde pratet med hadde sett noen tegninger, så hun lurte på om jeg hadde tilgang på faxmaskin. noe jeg ikke har. Så hun lurte på om jeg ikke kunne komme ned med tegnignene slik at hun kunne få tatt en kopi av dem. MEn da satte jeg foten ned og sa at det ikke gikk ann og oppføre seg slik ovenfor kunder, greit det alle kan gjøre sine feil, men det er da måte på?!?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en grunn til at de er billige: rævva service.

Vi du ha service, får du velge typ Norema. De står virkelig på for deg - og har deg og dine ønsker i fokus. Men det koster, selvfølgelig gjør det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ja, men det er jammen verdt det! De setter av tid til deg - skikkelig tid, ordner alt du ønsker deg og gir veldig presise overslag av kostnadene. Veldig bra!!

Og for den som ikke skjønte det så har jeg Norema-kjøkken.... :roll:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og for den som ikke skjønte det så har jeg Norema-kjøkken.... :roll:

... og erfaring med rævva service på MAXBO...

Det har i alle fall denne dama her...

Kvinner får nemlig ikke service/hjelp på "vår" MAXBO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og erfaring med rævva service på MAXBO...

Det har i alle fall denne dama her...

Kvinner får nemlig ikke service/hjelp på "vår" MAXBO.

Nei det skal jeg love deg! Vi vet jo inge ting *tvinner blond hårlokk* :roll:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Ser det er et gammelt innlegg men livel - Hvilken MAXBO var det her? Det skjer jo tabber blandt alle - et stykk papir på et varehus og så mange ark og bestillinger som de har, så er det fort at det går galt.. Så mange varehus og SÅ mange ansatte gjør at du ikke akkurat kan dra kammen over.

Og så er det ganske mange år siden også. :) Håper du fikk deg et kjøkken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...