Gå til innhold

Bertha's dynamitt tjenester


Bertha

Anbefalte innlegg

:perebrus::perebrus::perebrus: DYNAMITT TJENESTER UTFØRES :perebrus::perebrus::perebrus:

Har du en dårlig dag? Noen som har tråkket deg på tærne? Føler du for å ødelegge noe? Eller kanskje holdningen generelt sett er ganske så destruktiv?

Bertha ordner det meste! :kul:

Alle oppdrag behandles konfidensielt og utføres med største diskresjon.

Annonsen er sponset av Lady Heather's Onde Forbund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diskresjon er oppskrytt!

Kan du være så snill å sprenge alle mine fiender, de som har gått imot meg i sak og de som bare er generelt uenige med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attest:

Bertha har utført et arbeid som overstiger de forventningene jeg hadde. Dynemittsprengningene hennes kan anbefales på det varmeste.

MVH

Lady Heather

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anse oppdraget som allerede utført, Liten. :sjarmor: Vederlaget kan overføres til min konto, slik vi pleier å ordne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. dynamittsprengninger

Jeg viser til Deres tilbud om dynamittsprengninger og må desverre takke nei til tilbudet. Grunnen er at jeg var sprengt i hodet allerede ved fødselen og jeg ser ingen grunn til å sprenge ytterligere.

Med vennlig hilsen

Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:perebrus::perebrus::perebrus: DYNAMITT TJENESTER UTFØRES :perebrus::perebrus::perebrus:

Har du en dårlig dag? Noen som har tråkket deg på tærne? Føler du for å ødelegge noe? Eller kanskje holdningen generelt sett er ganske så destruktiv?

Bertha ordner det meste! :kul:

Alle oppdrag behandles konfidensielt og utføres med største diskresjon.

Annonsen er sponset av Lady Heather's Onde Forbund

Det er jenta si, det. Skjønt, jeg synes ikke vi blir fulle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. dynamittsprengninger

Jeg viser til Deres tilbud om dynamittsprengninger og må desverre takke nei til tilbudet. Grunnen er at jeg var sprengt i hodet allerede ved fødselen og jeg ser ingen grunn til å sprenge ytterligere.

Med vennlig hilsen

Lea

Det er helt i orden, Lea. Men si fra dersom du får problemer med kreativiteten og ikke klarer å lage dikt mer. Da er jeg helt sikker på at du trenger et jækla smell for å klarne tankene dine.

Ærbødigst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden, Lea. Men si fra dersom du får problemer med kreativiteten og ikke klarer å lage dikt mer. Da er jeg helt sikker på at du trenger et jækla smell for å klarne tankene dine.

Ærbødigst,

Vedr. kreativitet

For tiden har jeg ingen problemer med kreativiteten, men jeg har besluttet å ikke offentliggjøre mine nyeste verker riktig ennå.

Dersom det blir behov for en smell nærmere jul, så skal jeg ta kontakt med Deres sympatiske sentralbordmann.

Jeg takker for henvendelsen og ser frem mot videre samarbeid.

Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kjære Bertha

jeg har en ex som jeg har lyst å gi litt bank. Han kan gjerne få noen blåklokker her og der, og kanskje noen brukne bein, eller blir det for gale? jaja noen blåklokker må han vel tåle?

Kan du fikse dette for meg?

Vennlig hilsen

Madammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåklokker er min spesialitet :sjarmor:

Et smell her,

og et smell der.

Det gjør deg

mo i dine knær!

Forøvrig, vederlaget avhenger av "målets" subjektive verdi. Det er selvfølgelig oppdragsgiver som anslår dette. Men: Jo lavere verdi - desto større smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og høyere pris!

Men mot et lite vederlag sånn under bordet, så skal jeg alltids se gjennom fingrene med slikt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anse oppdraget som allerede utført *skrider til verket*

Noen flere? Jeg har utsøkte referanser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...