AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg har ikke tenkt til å svare på eller bry meg med negative innlegg om hva dere synes om silikon, det er for meg helt ubetydelig. Dette er et personlig valg og jeg er kun interessert i å høre andres erfaringer. Jeg har endelig spart opp nok penger til å gjennomføre puppeoperasjonen som jeg har ønsket meg i flere år. Er nå 21 år, har to jobber og et ganske hektisk liv. Så jeg har to spørsmål: hvor lang tid tok det før dere kunne gå tilbake på jobb? Jeg tror det blir vanskelig å komme seg unna begge jobbene i en uke uten noen begrunnelse... det andre jeg lurer på er om noen av dere har tatt en slik operasjon og holdt det hemmelig? Dette er noe jeg ser på som en veldig personlig sak, og jeg har ikke lyst til å involvere venner og foreldre. Dette gjør jeg kun for meg. Jeg kommer nok til å fortelle det til de nærmeste etter hvert, men selve prosessen trenger jeg å gå gjennom alene. Men jeg innser at det fort kan bli en utfordring å holde det for seg selv om man er så avhengig av hjelp den første uken som jeg har hørt? Jeg er ikke akkurat en pyse når det kommer til smerte, så det vil nok bli litt spekulasjoner i familien hvis jeg plutselig blir "syk" og borte fra jobb (noe jeg så og si aldri er), må bli matet med skje og har problemer med å reise meg. Jeg lurer egentlig bare på hvordan deres erfaringer var, enten de var gode eller dårlige. Og om noen andre har gjort som meg og valgt å holde det skjult så er jeg veldig interessert i å høre om hvordan dere taklet dette. Jeg planlegger forresten å ta operasjonen i løpet av denne vinteren, slik at ting forhåpentligvis har begynt å se litt mer normale ut til sommeren og jeg slipper å dekke meg til når det blir varmt ute.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Tenk så mye fornuftig du kunne ha brukt de pengene til. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Kondolerer. Du ødlegger kroppen din før den i det heletatt er ferdigutvikklet. 3
Gjest Sara Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Herregud ... (skjemmes over svarene du har fått...)Hva vet dere om kroppen hennes og hvordan den ser ut? Eller hvor vondt det er for selvtilliten og f.eks ha 2 pupper i vidt forskjellig størrelse ??????? Jeg tok silikon i fjor, og ville som deg holde det mest mulig hemmelig. Kjæresten min og min beste venninne (som også vurderer operasjon) fikk selvsagt vite det. Venninnen min ble med når jeg skulle operere, og du må nok belage deg på å ha med deg en person selv, til å passe på deg første natten (tilfelle komplikasjoner). Jeg jobber i butikk, der jeg håndterer varer og kunder. Jeg var tilbake etter 1,5 uke, uten noe probleemer. Det kommer ann på hva slags jobb du har.. Du kan IKKE løfte noe som er tyngre enn et par kg den første uka, fordi brystmusklene dine er veldig ØMME ... Du klarer det rett og slett ikke. Heller ikke "enkle" ting som å skjære brød. Venninnen min som arbeider med trearbeid og montering skal ha fri i 6 uker for å si det slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå