Gå til innhold

Hva synes dere om "dirty talk"?

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg får det ikke til, men jeg synes det er innmari tennende når kjæresten gjør det. Eneste jeg klarer å lire av meg er "har du det godt nå?" og lignende. Ikke så veldig kinky.

Du kan prøve på "gi meg pikken din" og "knull meg" ;)

Noen bør skrive boken "Skjetentale for byrjarar" :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oo, gi et eksempel på nynorsk dirtytalk, ble nysgjerrig. er det like vakkert som trøndersk?

ey, hva er galt med trøndersk ?? :P Trøndersk dirtytalk er jo nice ;)

Skrevet

Seriøst...skriv den på nynorsk så kjøper jeg den.

Skrevet

Den siste der kommer noen ganger av seg selv når det blir litt fart på sakene, men jeg er rett og slett ikke så verbal av meg.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Elsker dirty-talk, men er dessverre litt for sjenert og ikke spesielt flink.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den siste der kommer noen ganger av seg selv når det blir litt fart på sakene, men jeg er rett og slett ikke så verbal av meg.

Følg opp med "bruk fitta mi" da ;) Samt "ta meg", "ta meg hardt", "få pikk" og for viderekommende "liker du at jeg er hora di?" (mens du ser på han med kåte øyne da).

Skrevet

Haha, god idé! :ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Elsker dirty-talk, men er dessverre litt for sjenert og ikke spesielt flink.

Alle er flinke :) Det handler bare om å tørre :) Men for å tørre må en ha kjemi og trygghet. En må også tørre å være skitten, kåt og vågal. Hva som er grensene for å føle seg skitten, kåt og vågal er individuelt. Skittensnakk handler om å bedrive grensesprenging i en intim atmosfære med kun to deltakere. Noe som igjen betyr at en kan være litt "slem" og ikke leve opp til det glansbildet fasaden som en ofte gjør i hverdagen. At en tenner på å bli kalt for billig, tøsete, ludder, kåt liker å bli bedt om å vise fitta si og skreve mer, betyr ikke at en ikke samtidig kan være menighetsrådets beste leder, verdens mest omsorgsfulle mor og en opplagt kandidat til årets pris som Mor Theresa.

Vi har alle flere ansikter, noen for hverdagen, og noen for de rette øyeblikkene på soverommet.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det funker ikke for alle. Dirty talk er noe av det mest avtennende jeg kan tenke meg. Og jeg kunne ikke vært sammen med en som lirte av seg sånne ord under akten. Fjortis-assosiasjonene blir rett og slett for sterke for min del. At det funker for andre er selvsagt helt greit.

Skrevet

Uff nei, nedverdrigende snakk er bare ekkelt og absolutt ikke tennende. Men raffinert koseprat derimot..... :hjerter_rundt:

Skrevet

Det er mest jeg som kommer med dirty talk. Og jeg elsker når jeg merker at han blir mer og mer kåt!

Sier mest ting som "du er så jævlig deilig!" og ting i den duren, men må nok få til noe grovere etter hvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...