Gå til innhold

Hvorfor er du usikker på barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har forstått at det er flere og flere som er usikre på det å få barn og jeg bare lurer på hvorfor dere er usiker. Jeg og min samboer er også usikre. Grunnene til at jeg er usikker er:

- usikker på om jeg takler alt ansvaret

- usikker på om min samboer takler alt ansvaret

- jeg er usikker på hvordan vi som samboere vil takle dette sammen. Vil ting bli rettferdig fordelt mellom oss, eller ville jeg endt opp med å gjøre alt? Kommer vi til å klare den påkjenningen det er å ha barn? Mange forhold går under etter at barn kommer til verden.

- liker friheten vi har nå, med å ikke ha barn å stå opp med og oppdra

- det er overbefolket som det er i verden

- det er mye elendighet, ikke bare i verden, men i Norge også. Det er drap og voldtekter til stadighet her, vil jeg sette et barn ut i en slik verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

overskriften er litt todelt. usikker på barn ..

fordi de er gale små mennesker, eller om å bli foreldre...? Kjipt å klikke inn på trå'n å oppdage at du mener noe helt annet.

hmmm jeg kan jo svare da...

Jeg er ugift . Sambo er av muslimsk opphav, og giftemål er ikke noe jeg ser for meg.

Å da blir det veldig feil å tenke tanken barn for meg. Vi har begge snakket åpent om adopsjon dersom noe skulle skje i fremtiden. Nok foreldreløse barn i verden. Er 30 nå å tenker ikke over tidspresset :sengekos:

Har hørt at det skal en hel landsby til å oppfostre ett barn og vi spiller alle en rolle, om ikke mor og far ...

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...