Miracl3 Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Har dere ønskeliste ? Hva slags ting ønsker dere å få i gave ?
Gjest Madley Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 -turutstyr!! (soveposer, tursekker, kniver, termoser, kokser, stormkjøkken) -servise -bestikk -penger til bryllupsreise( er det litt frekt eller???) -kunst... fornøyd med den jeg.. Forresten kom på noe...nei vi har ikke skrevet ønskeliste som vi legger ut i butikker. Men vi har skrevet ned noen stikkord dersom noen skulle spørre..og det har de jo gjort, så det var litt lurt...
Snurre Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Vi har ønsket oss: middag servise Kjøkken kniver design kakefat stål boller kunst ..... dyr espresso maskin (Francis-Francis) Ellers har vi alt vi trenger
Gjest Madley Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 kosker er kopper skåret ut av tre. Sånne samiske greier..heter visst egentlig gukser påstår pappan min... fåes i plast også på intersport. Men vi vil ha ordentlige, håndlagde med navn å sånn...
Gjest Madam Felle Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Vi kommer til å ønske oss penger, og det er fordi vi flytter til Gran canaria rett etter bryllupet, og vil ha minst mulig med oss. Det koster å frakte alt huff a meg. Vi lurte på om vi skulle gifte oss etter vi hadde flyttet, men jeg vil gjerne gifte meg her hjemme i Norge før vi flytter. Så da blir det sånn
Snorkie Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Vi har egentlig ikke tenkt så langt, men regner med at gavekort fra Ikea, tepper, servise, bilder, hagemøbler, sengetøy, planter osv. kanskje kommer tilå bli en del av lista. Med nytt oppussingsobjekt mangler det ikke på ting å ønske seg akkurat
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #8 Skrevet 18. oktober 2003 Vi ønsket oss peis, og det har vi fått. Jeg (ja, ikke vi, bare jeg) ønsker oss et bryllupsbroderi, sånn med navn og dato på, det får vi av søsteren min. Ellers gavekort på Maxbo, Ikea, Elkjøp osv Kakespade i sølv med navn og dato på Supplering av vårt Anita hardangerbestikk Supplering av vårt Scala service Krumkakejern Nytt strykejern Ny hvit baderomsdør med fire speil Utstyr til kjøkkenmaskina vår Ved Hjørnevitrineskap fra Bohus, i Beitoserien Gavekort på reise Kommer ikke på noe mer akkurat nå.....
Pusekatt Skrevet 18. oktober 2003 #9 Skrevet 18. oktober 2003 -servise (Tid fra Porsgrund) -bestikk (Ramona fra Hardangerbestikk) -glass (Venise Saphir fra Cristal d'Arques) -TexMex-servise (fra Sagoform) -symaskin -sengetøy -kniver (Global) -jernstekepanne (Høyang Polaris) Kommer ikke på mer akkurat nå.....
Brudulja Skrevet 18. oktober 2003 #10 Skrevet 18. oktober 2003 -Flere deler til keramikk servisene -Bestikk -Sengetøy -Komfyr -Vaskemaskin -Penger til bryllupsreise Ellers trenger vi masse småting. Tror ikke det skal bli så vanskelig å finne noe å kjøpe til oss!
¤Tiili¤ Skrevet 18. oktober 2003 #11 Skrevet 18. oktober 2003 Knivsett (SKARPE!) er så lei de sløve knivene vi har nå... Midaagstallerker, asjetter og djupetallerkner i samme stil bestikk til hverdags non stick panner (lei brent melk :blunke: ) kaffekanner kakespader med inngravert bryllupsdato. (har tatt den ideen fra Tex, håper det er greit, Tex?) kakefat rammer i smijern, vil få mer helhetsinntrykk i stuen osv.. resten av et taco sett vi samler på og hardanger bestikk i Heidi. Trollslottet av Vebjørn Sand. Det er det jeg kommer på nå...... :klø:
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #12 Skrevet 18. oktober 2003 kakespader med inngravert bryllupsdato. (har tatt den ideen fra Tex, håper det er greit, Tex?) Ikkeno probb, kompis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå