Gå til innhold

Hva er dette?

Fremhevede innlegg

Gjest Exstrana
Skrevet

Hei,

På morgenen i går begynte det plutselig å stikke og klø litt på venstre siden av haken. Jeg tenkte det bare var noe som ville gi seg om jeg bare klødde på det, men nei da. Det begynte bare å klø og stikke enda mer, en sånn uuholdelig kløe. Det klødde og stakk i hele går(med noen små pauser innimellom). I dag har det også fortsatt å klø. Jeg har prøvd å ikke klø noe på det i hele dag, men det har nå begynt å hovne opp, og klø enda mer. Men det holder seg bare på det ene punktet, det klør ingen andre steder på kroppen. Jeg aner ikke hva dette er. Noen som har opplevd noe lignende? Eller noen som vet hva det er?

Blir takknemlig for alle svar!

Mvh Exstrana

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er elveblest? Har aldri hatt det selv, men kan jo kanskje høres ut som det: link

Gjest Exstrana
Skrevet (endret)

Minner om retninglinjene for forumet.

Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Phaedra,mod

Endret av Exstrana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...