AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har pircering i navlen og i tillegg sikkelig innover navle.Når jeg dusjer tar jeg den nesten aldri ut,men i går tok jeg tilfeldigvis på navlen og da hadde det samlet deg masse dritt der det var utrolig vanskelig å få ut drittet altså inni navlen ikke priceringen.Jeg tok pyrisept å rensa hele navlen med det.Hvordan vasker du navlen tar du ut pirceringen hver gang du dusjer?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har pircering i navlen og i tillegg sikkelig innover navle.Når jeg dusjer tar jeg den nesten aldri ut,men i går tok jeg tilfeldigvis på navlen og da hadde det samlet deg masse dritt der det var utrolig vanskelig å få ut drittet altså inni navlen ikke priceringen.Jeg tok pyrisept å rensa hele navlen med det.Hvordan vasker du navlen tar du ut pirceringen hver gang du dusjer? ¨ Dette kommer vel litt annpå hvor lenge du har hatt piercing i navlen.. Har du nettopp tatt det, må du jo rense godt.. spesielt rundt piercingen.. Jeg har hatt min i 3-4 år, og jeg har aldri hatt noe problemer med det. tar den ikke ut når jeg dusjer.. men skyller med vann rundt den, og vrir litt på den samtidig.. hvis dette er et problem for deg, ville jeg vasket/renset rundt piercingen og navlen hver gang jeg dusja !
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 ¨ Dette kommer vel litt annpå hvor lenge du har hatt piercing i navlen.. Har du nettopp tatt det, må du jo rense godt.. spesielt rundt piercingen.. Jeg har hatt min i 3-4 år, og jeg har aldri hatt noe problemer med det. tar den ikke ut når jeg dusjer.. men skyller med vann rundt den, og vrir litt på den samtidig.. hvis dette er et problem for deg, ville jeg vasket/renset rundt piercingen og navlen hver gang jeg dusja ! Jeg tok det i 2007 så lenge siden ja.Det er ikke priceringern som dritten samler seg i,men navlen og synes det er så ekkelt å prike inni navlen usjjj får grøssinger.Men får vaske med en klut eller noe heheh.Takk for svar ts
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 enig med deg ts! jeg og har fått endel dritt som blir luktende kjempe vondt hvis ikke jeg husker på det hver gang jeg dusjer... ekle greier!! pleier å bruke q-tips jeg...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 enig med deg ts! jeg og har fått endel dritt som blir luktende kjempe vondt hvis ikke jeg husker på det hver gang jeg dusjer... ekle greier!! pleier å bruke q-tips jeg... Ja bruker q tip selv,men det var stivnet uff sikkelgi ekkelt.Så jeg måtte løsne det og helt innerst var det mye dritt som samla seg.Ekkelt og lukter dritt som du sier.
Kamikaze Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Jeg bruker bare rensevann på en q-tips, funker fett :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå