Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har hele livet hatt store søvnproblemer, jeg våkner om kvelden og får rett og slett ikke sove. Når jeg først har sovnet klarer jeg ikke våkne. De tre siste dagene har jeg stått opp etter kl 1400, det føles IKKE bra. Jeg tar sovepiller, men de hjelper lite, jeg får sove, men får enda større problemer med å våkne. Dette ødelegger livet mitt altså, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.
Marielle_23 Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Uff, kan kjenne meg igjen i det. Men jeg er såpass "heldig" at det kun skjer når jeg ikke har rutiner i hverdagen. I ferier og i arbeidsledighets perioder blir det helt forferdelig. Men jeg får ofte ikke sove pga for mange tanker i hodet som svirrer rundt. Så hjelper for meg å trene 1 og en halv time før sengetid for å bare "slukne".
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Treningsøkt om kvelden Mange, som meg selv, har motsatt effekt av dette. Jeg blir stimulert til fingerspissene og kan være våken i 3t ekstra. Det som hjelper for meg er å trene en kort og hard økt tidligere på dagen, spise sunt og lage rutiner. Det er også veldig viktig å lytte til kroppen. Føler du deg veldig trøtt og sliten er det ingenting galt i å ta seg et hjemmespa og få roet ned litt.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Kvikner du alltid til om kvelden selv om du har stått opp kl. 7 om morgenen og hatt en "travel" dag? I flere dager? Jeg får kun sove godt om natten dersom jeg står opp halv 7 om morgenen, går på jobb og tilbringer resten av dagen med små-aktiviteter, dvs ihvertfall ikke sove middag! Da sovner jeg som en engel kl 22 om kvelden..
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Synes det er viktig å vite når du sovner på kvelden når du sover så lenge som til kl. 14.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå