Gå til innhold

Er jeg helt alene om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med veldig med utflod og svette under armene. Må vaske alle plaggene jeg har så og si daglig. Dette sliter på klærne og ikke minst selvfølelsen. :sukk:

Har testet ut mange deodoranter og de som faktisk fungerer (til en viss grad) er de som inneholder aluminiumsklorid og gir meg store, sviende sår under armene.

Vet ikke om det er stort å gjøre med det andre problemet. Har alltid hatt mye utflod og da den ikke lukter direkte vondt er det nok til at klærne føles skitne. :(

Føler meg veldig skamfull og alene i dette og lurer egentlig på om det er flere i samme bås? Er dessuten åpen for å teste ut flere milde, effektive deodoranter og tar gjerne imot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de hadde noe om dette på "Pinlige sykdommer" som går på nrk2 (?) her i sommer - men klarte ikke finne igjen hvilket det var i :/

har du spurt legen om råd?

Skrevet

sikkert et dumt spm, men har du prøvd å bruke truseinnlegg for utfloden? hvis du bruker det og bytter ofte, så kansje det føles bedre?

har du prøvd stop 24 for svetten? de selger den på apoteket. det funket veldig bra for meg =) men vet ikke om du vil tåle den...

Skrevet

Heisann

Har du prøvd Yerka? Jeg reagerer også med utslett og smerter når jeg bruker aluminiumskloriddeaodorantene fra apoteket, men reagerer ikke på Yerka'en.

Og når det kommer til utfloden, som grethe87 spør, bruker du truseinnlegg? Dette kan hjelpe mye, fordi man da kan bytte innlegget hver gang man er på toalettet, og slipper da at trusene blir våte. Videre, har du prøvd Lactal? Disse kan hjelpe med å redusere mengden med utflod, men det gjelder bare om du ikke har sopp eller noen annen infeksjon.

Lykke til!

Skrevet

Man kan gjøre noe med begge deler hvis det er veldig plagsomt, men du må regne med en eller flere turer til legen.

Du skriver ikke hvor gammel du er, for begge disse plagene er noe som kan høre ungdom/ung voksen-perioden til, og går over for de fleste.

Mot svette kan en både operere eller injisere botox.

Mye utflod kan komme av infeksjoner, men også av slimhinnene der inne. Her står det litt om hva som kan gjøres mot utflod.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Tror absolutt dette er verdig et besøk til legen :)

Må være kjedelig å være så plaget!

Skrevet

Jeg har flere gode tilbakemeldinger på en krem som inneholder sølv (dette er ikke farlig, men virker antibakterielt). Den kan brukes istedenfor deo, og mange med fotsvette bruker den på føttene.

Inneholder ikke parabener og disse andre "hyggelige" tilsetningsstoffene pga sølvet som i seg selv virker konserverende :)

Du kan sende meg en PM hvis det virker interessant :)

Skrevet

Jag skulle ta en tur till läkaren jag! Även om det inte är någon sjukdom så kan han/hon säkert komma med många bra råd. :)

Skrevet

Frøysa: har du et navn på denne kremen?

Skrevet

Microsilver heter serien, er en direktesalgsvirksomhet som har holdt på i 25 år som selger den. Har selv brukt andre produkter fra serien og er veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...