missLynch Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Det kan nok aldri bli direkte godt med alkoholfri vin, etter min mening, men nå vil jeg prøve å finne noen det er mulig å drikke til mat etc. Ariel sine viner fantes ikke på "mitt" pol. Prøvde så en rødvin som het "Natureo Free", den smakte tilnærmet pytonslange. Noen som har forsøkt "Natureo Free" hvitvin? Andre rødviner som fungerer? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har ennå ikke vært bort i en alkoholfri vin som smaker godt. Anbefaler deg å finne en dyrere fruktmost som f.eks. denne. Den er syrlig og passer utmerket til mat.
Gjest Ludovie Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Enig i tipset om god fruktmost. Ellers er jo også eplesaft fra f.eks. Balholm og Ringi veldig godt. Alkoholfritt øl synes jeg heller ikke er så verst.
Gjest Ludovie Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Eller, hvis du vil ha noe som er litt rødvinsaktig, kanskje druejuice kunne være noe?
missLynch Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Takker for tipset! Liereple hørtes deilig ut. Ja jeg vil tro at druejuice er et greit alternativ. (er veldig glad i alkofri øl- mulig det blir det beste alternativet summa sumarum..) Endret 21. desember 2010 av missLynch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå