Gjest Heiduder! Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei! Jeg skal ta kjønnsykdom test den 28 desember. Hvor lang tid tar det før jeg får svar? Får jeg svar i jul/nyttårs tiden?
Gjest Østrogen Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Forhåpentligvis får du ikke noe svar
Gjest Heiduder Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Forhåpentligvis får du ikke noe svar Jammen! Jeg kommer til og gå rundt og være nervøs. Hvis jeg vet hvor lang tid det tar før jeg får svar slipper jeg tenke på det når det faktisk ikke er noe galt.
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Om du ikke har fått svar innen to uker, er du helt safe. Som regel kommer det tidligere om du er positiv for noe
kristian82 Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Hei! Jeg skal ta kjønnsykdom test den 28 desember. Hvor lang tid tar det før jeg får svar? Får jeg svar i jul/nyttårs tiden? Ca 1 uke på urin/vattpinne for klamydia,gonore. Blodprøvene - hiv,hepattitt varierer det mer på, ca 1-3 uker. Pass på å sjekk deg for alt. Mange som tror de sjekker seg for alt når de egentlig bare tar en klamydia test.
Gjest G83 Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 De gangene jeg har tatt slike, har legen sagt at det tar ca. 14 dager. Som oftest også at «hører du ikke noe er de negative», men hun som nå er legen min sendte svaret til meg etter nøyaktig 14 dager, og sa «som du ser av resultatene er alt i orden». Spør legen, så veit du hvor lang tid det tar, men at du får svar til nytt år tviler jeg på. Husk også at det nok kan ta litt lenger tid rundt nyttår å få svar, fordi det ofte er «mye annet» som skjer da og ekstra fridager osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå