Gå til innhold

Colosseumklinikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg er mann på 28. Jeg vurderer å ta en operasjon for gynekomasti. Var på konsultasjon hos Colosseumklinikken (Oslo) og Aviva Helse. Det er 6000,- forskjell for samme operasjon. Noen som har erfaring fra Colosseumklinikken eller Aviva Helse? Jeg må si at kirurgen ved Colosseumklinikken virket veldig proff og han kunne sine saker. "Dette går fort og er kjempe lett." Mens på Aviva Helse tok kirurgen opp det værste som kunne skje. Det er jo ikke noe man vil høre på konsultasjon.

Kirurgen på Colosseumklinikken heter Helge Einar Roald.

6000,- forskjell er ganske mye.

Noen her som anbefaler andre klinikker? Jeg håper jeg ikke tråkker på noens tær eller noe sånt. Jeg bare føler at dette er et bra sted for hjelp og høre andre erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har selv blitt operert hos Aviva. På konsultasjonen fortalte legen meg alt det "farlige" som kunne skje, og alt som man ville vite om inngrepet. Var i kontakt med flere steder, men falt på Aviva fordi de sa det rett frem og pynta ikke på noe. Fornøyd med operasjonen og ringte legen i det jeg var i tvil om såret grodde slik det burde.

Har også ei venninne som har operer brystene sine 2 ganger hos Colloseum (fordi hun ville ha enda større enn først antatt), og hun er kjempefornøyd. Og moren min ordnet øyelokkene sine der. Selv om hun mener at de kunne fjernet "litt" mer, er også hun veldig fornøyd.

Kjenner ikke til noen som har tatt det inngrepet du vil ta, men vil nok tro at begge er blant de beste.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Har ei venninne som opererte seg på aviva og hu var ikke fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...