Smilet Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Vi er så heldige som har fått en jente til å synge noen sanger til oss i kirken. Vi vil gjerne ha 3 stykker. Vi har tenkt på Det vackraste jag vet og sail away with me. Har dere noen forslag til en norsk eller svensk sang til?
Ingeborg Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Hva med "Mitt hjerte er ditt" (av Trond Brænne, tror jeg, eller er det Alf Prøysen), eller kanskje "Hvis du vil ha mæ" av Halvdan Sivertsen?
tuji Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Säg det igen av Lisa Nilsson er nydelig og passer perfekt. Men er det ikke litt mye med tre sanger?
Smilet Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2003 Vi håper på å kunne bytte ut noen salmer :D
MIKKELBRUD Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 "Mitt hjerte er ditt" heter vel egentlig "Kjærlighetsrosa" på norsk tror jeg, og Alf Prøysen har skrevet den norske teksten. Vi hadde denne og "Det vackraste" i vårt bryllup, og dette var to nydelige sanger som passet veldig godt for anledningen :D
november03 Skrevet 18. oktober 2003 #7 Skrevet 18. oktober 2003 Hva med "Kjærlighet" av Sissel Kyrkjebø? :D
Miracl3 Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Å det er en kjempe fin en men jeg vet ikke hva den heter :oops: Men det er noe sånn som dette ingen er så nydelig som du ååååå. Ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør. Ingen er så nydelig som du mmmmmm Noen som vet hvilken jeg mener ?
Pip Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 Å det er en kjempe fin en men jeg vet ikke hva den heter :oops: Men det er noe sånn som dette ingen er så nydelig som du ååååå. Ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør. Ingen er så nydelig som du mmmmmm Noen som vet hvilken jeg mener ? 'Ingen er så nydelig som du' av Tor Endresen. Ville ikkje hatt den i mi vigsle, men det er jo sjølvsagt ein smakssak. Me hadde 'Bryllaupssong' - synst den er heilt fantastisk... :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Evert Taube: Så skimrande var aldrig havet el Nocturne
Lula Skrevet 19. oktober 2003 #11 Skrevet 19. oktober 2003 sail away with me. Hvem er det som synger denne? Jeg VET jeg har den på CD. Ikke er det lenges siden jeg hørte den heller, men jeg har visst fått total-blokk :-) Har lett gjennom store deler av platesamlingen, men finner den ikke...
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2003 #12 Skrevet 19. oktober 2003 "har en drøm" "mysteriet deg" "Gje meg handa di, ven" "Vårsøg"
Smilet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 20. oktober 2003 Takker for mange gode tips. Hjem å diskutere med smilemannen i dag! Lula: Jeg er neste sikker på at det er David Grey.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå