Gå til innhold

Venter nr. 3, trenger ny bil


lille katt

Anbefalte innlegg

Vi venter nr. 3, det blir to år mellom alle barna. Altså en periode hvor vi trenger plass til en liten babystol, en stor bakovervendt og en forovervendt beltestol, etterfulgt av to store bakovervendte og en forovervendt beltestol. Helst skal alle i baksetet.

Jeg har lest testene på nett, så det er ikke nødvendig å linke til disse :). Det jeg ønsker meg, er tilbakemeldinger fra andre som har tre barn i samme aldersgruppe (med samme bilstolbehov), hva slags biler dere har valgt, og hva dere er fornøyde med/ikke fornøyde med :).

Takknemlig for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha nr tre nå - og omtrent alle vi snakker med sier Ford S-max - det er det vi må ha... Nå har vi litt større barn, og trenger ikke seter til alle, så det ble en Ford Mondeo. Men sjekk i alle fall ut S-max - de som har den er strålende fornøyd. Det er tre separate seter bak, slik at det er god plass til tre bilstoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 2008-modell Toyota Landcruicer, 7 seter. Utrolig god plass! Vi har tatt ut de bakerste setene, men selv uten de er det god plass til 3 barneseter bak.

Kjempegod bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...