tessa3 Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hei! Trenger hjelp! Hørte en sånn fin sang engang, men aner ikke hvilken sang det var.. eller hvem som sang den.. Den var på en brent cd så det gikk ikke å se på den heller.. Eneste jeg husker fra teksten, som var på norsk, var noe med sommerfugler, sjøvaska steiner.. rolig sang. Skikkelig frustrerende dette her, for jeg har så lyst å høre den igjen! Håper noen kan hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Husker du hva slag dialekt sangen ble sunget på? Sør, nord, vest eller øst. Også om det var en mann eller kvinne som sang.
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Aldri hørt om før, men fant denne Min lenke
tessa3 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Husker du hva slag dialekt sangen ble sunget på? Sør, nord, vest eller øst. Også om det var en mann eller kvinne som sang. Det var en mann som sang.. Mener det det var litt skurring på r'ene, men det kan godt vær at jeg tar feil her.. Har du noen ide om hvilken sang det kan være?
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Det var en mann som sang.. Mener det det var litt skurring på r'ene, men det kan godt vær at jeg tar feil her.. Har du noen ide om hvilken sang det kan være? Sjekket linken i innlegget mitt over(???)
tessa3 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2010 Aldri hørt om før, men fant denne Min lenke JAAA!!! TUSEN TAKK! Det var den!! Åh så glad jeg ble nå! Wohoo :bolledeig: Her har jeg gått å lurt såå lenge, HVORFOR har jeg ikke spurt her før?? :slår:
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 JAAA!!! TUSEN TAKK! Det var den!! Åh så glad jeg ble nå! Wohoo :bolledeig: Her har jeg gått å lurt såå lenge, HVORFOR har jeg ikke spurt her før?? :slår: Google er alles venn. Søkte bare på "sjøvaska steiner", så dukket den opp øverst
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 Sobril fant den vel? Har aldri hørt om artisten før. Du finner et intervju + sangen her. Sangen kommer 4 min. ut i innslaget.
tessa3 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2010 Google er alles venn. Søkte bare på "sjøvaska steiner", så dukket den opp øverst Takk! Du er helten min idag!
sunflower87 Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Gammel tråd, ja jeg vet. Artisten heter Ole Alexander Mæland og sangen heter Adle verdens finaste ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå