Gå til innhold

Harry potter og dødstalismanene SPOILER


Noldus

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo først begynne med de tingene jeg kommer på i farten som var litt mindre bra!

* Hvorfor kommer Harry i bryllupet som seg selv? I boken så sier de jo klart at de ikke har invitert noen dødsetere, men at i en slik tid så kan en ikke stole på noen!

* Hvorfor blir Harry seg selv i magidepartemanget? Det er ikke slik i boken! I boken ble de avslørt fordi de hadde tatt øyet til galøye fra døra til uffert.

* Hvorfor brukes ikke usynlighetskappen? Den skal være med både i magidepartemanget og når de stikker fra bryllupet!

Kommer sikker på flere ting etterhvert da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Sikkert fordi at hvis de hadde brukt Polyjuice Potion og unsynlighetskappe hele tiden hadde skuespillerne fått så lite å gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns definitivt at denne filmen var den beste hittil, men det var noen ting jeg savnet, som når Harry og Dudley sier hade og endelig bonder litt og Harrys gode forhold til Kreacher.

Det irriterte meg veldig at de hadde oversatt snatchers til dødsetere i subtitlesene! Det er jo ikke det samme i det hele tatt egentlig.

Og en del andre ting som jeg kan skrive ned når jeg ikke er i halvsøvne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sikkert fordi at hvis de hadde brukt Polyjuice Potion og unsynlighetskappe hele tiden hadde skuespillerne fått så lite å gjøre.

sant nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns definitivt at denne filmen var den beste hittil, men det var noen ting jeg savnet, som når Harry og Dudley sier hade og endelig bonder litt og Harrys gode forhold til Kreacher.

Det irriterte meg veldig at de hadde oversatt snatchers til dødsetere i subtitlesene! Det er jo ikke det samme i det hele tatt egentlig.

Og en del andre ting som jeg kan skrive ned når jeg ikke er i halvsøvne ;)

La merke til akkurat det samme som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av tingene jeg syns var bra:

- Scenen i the ministry of magic. Skuespillerne er veldig flinke, og ser virkelig ut som Harry, Ron og Hermione.

- Når Ron skal ødelegge horcruxen. Skikkelig creepy og gir oss en pekepinn på hvor mørk magi dette faktisk er!

- Måten de fikk fram desperasjonen og håpløsheten da trioen gikk til fots og det i bakgrunnen ble lest opp alle dødsfallene.

- Slutten av filmen, ganske skummelt å se Voldemort stå der og være så å si uslåelig!

Sikkert mer også som jeg ikke kommer på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...