Gå til innhold

Alkohol med tyrker-/lakrissmak

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ja, er det noen som vet om noe som smaker tyrkisk peber eller lakris?

Smakte det en gang, men vet ikke hva den heter. Litt stress å må blande selv.

Er over 20, så kan handle selv =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambucca

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, er det noen som vet om noe som smaker tyrkisk peber eller lakris?

Smakte det en gang, men vet ikke hva den heter. Litt stress å må blande selv.

Er over 20, så kan handle selv =)

Hva med å bare kjøpe den som heter tyrkisk pepper? Eventuelt den som heter Hot'n "noe". :)

Skrevet

tyrkis pepper og sambuka

Skrevet

Heter ikke det bare Tyrker? Tror det selges på polet, men har aldri lett etter det selv, så vet ikke sikkert.

Ellers skal det visstnok fungere å bare knuse en pose tyrkisk pepper, putte dem i en flaske sprit (er ikke vodka det vanligste?) og la det stå noen timer. Andre smelter dropsene med litt vann på komfyren og blander det etterpå. Og andre igjen dytter bare en pose eller to med tyrkisk pepper i en halv flaske cola, og lar den stå over natta før det blandes ut.

Men ja, tror man får kjøpt det ferdig på polet. Eventuelt har jeg også hørt at Europris visstnok selger flytende tyrkisk pepper du kan blande ut med en gang. Har ingen personlig erfaring med noe av dette riktignok.

Skrevet

Hva med å bare kjøpe den som heter tyrkisk pepper? Eventuelt den som heter Hot'n "noe". :)

Hot'n Sweet :)

Skrevet

Tyrker og Hot n'Sweet er jo det samme. Hot n'Sweet står det på falsken.

Skrevet

Liker du hot n' sweet kan jeg i samme slengen anbefale Fisherman, eller Fisherstorm tror jeg den heter. Den er farlig god, spesielt rett fra fryser'n ;)

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...