marsy Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hadde store planer om å kjøpe komplett Playstation Move utstyr til mannen min til jul, men alle butikker og nettbutikker har vært utsolgt - og nå viser det seg at de ikke får det inn på lager før i januar Har sjekket Elkjøp, Expert, Siba, Lefdal, Platekompaniet, Spaceworld og Gamespot. Hvis noen vet en butikk hvor det finnes (enten startpakke eller movekontroller) blir jeg suuuuperglad. Bor i Osloområdet
Skravlebøtta Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 de hadde på lager på cdon.no i går.
marsy Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2010 takk for svar, men de har bare Move Navigator på lager - ikke move controlleren som er den man MÅ ha
Skravlebøtta Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 ok.... off da... skulle de få den inn(igjenn)?
marsy Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 I følge butikkene jeg har sjekket med, kommer det ikke inn før etter jul
Max Magnus Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Denne kontrollen lurer jeg veldig på... Da jeg var i butikken solgte de nemlig bare en kontroll, men i hver eneste reklame bruker de to (som på Wii). Hvor i alle dager selges den andre kontrollen?
Gjest Thefainter Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor selges de ikke sammen?!
antibac Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor selges de ikke sammen?! Fordi akkurat som med Nintendo så vil Sony tjene penger. Derfor følger ikke Move Navigator med selve Move-kontrolleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå