Gå til innhold

Han fikk ikke stå! normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg sex med en gutt som tydelig viser at han er interessert i meg.

Vi har hatt bra seksuell kjemi siden dag èn, men når vi først skulle ha sex så fikk han den ikke opp....

Noen som har greie på dette? var det prestasjonsangst eller var han ikke tent på meg lenger?

Han sa han var "to excited", og ikke har hatt sex på et halvt år, men... vi prøvde flere ganger, innemellom ble han stiv, men han "strevde" virkelig... Har aldri opplevd dette, ..

-gutter, hva var galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ganske normalt. Det er bare å forsøke igjen.

Skrevet

Irriterer meg over så uvitende folk! Selvfølgelig er det normalt. Menn er ikke maskiner!

Skrevet

Det er sikkert ikke noe galt med han eller deg , men kommer vel litt an på prestasjonsangst eller mengden alkohol hvis han hadde drukket.... Jeg har aldri hatt samme problem selv , men har hendt at jeg ikke har fått orgasme , som en følge av stress eller alkohol :sjenert:

Skrevet

Det er forholdsvis normalt.

Menn er ikke maskiner og således kan det av og til være umulig/vanskelig å få full reisning. Det kan være dagsformen, medisiner, alkohol, eller rett og slett prestasjonsangst.

Skrevet

Veldig normalt.

Prøv igjen og ikke fokuser så mye på det. Gå over til klining eller oral i mellomtiden.

Legger du for mye press på ham blir det verre.

Skrevet

Han sa jo hva det var sjøl- så hvorfor spør du her?

Usikker på deg sjøl og om du er tiltrekkendes?

Skrevet

Tror det tok rundt en måned før kjæresten (som var jomfru) min greide å få den opp (og vi prøvde ofte :fnise: ). Til slutt greide han det, og nå har vi den beste sexen jeg noen gang har hatt! :)

Gjest nobilian
Skrevet

Irriterer meg over så uvitende folk! Selvfølgelig er det normalt. Menn er ikke maskiner!

Irriterer meg også over uvitenhet, men ikke like mye som over unødvendig sure folk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...