Gå til innhold

Han fikk ikke stå! normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg sex med en gutt som tydelig viser at han er interessert i meg.

Vi har hatt bra seksuell kjemi siden dag èn, men når vi først skulle ha sex så fikk han den ikke opp....

Noen som har greie på dette? var det prestasjonsangst eller var han ikke tent på meg lenger?

Han sa han var "to excited", og ikke har hatt sex på et halvt år, men... vi prøvde flere ganger, innemellom ble han stiv, men han "strevde" virkelig... Har aldri opplevd dette, ..

-gutter, hva var galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være så mye,enkelte medesiner har jo dette som bivirkning....

Skrevet

han er ikke ordentlig man om den ikke kommer opp hver gang!!! om ikke de er over 60 så er dette veldig feil og galt!!!

Skrevet

Jeg er ikke mann, men holder en knapp på prestasjonsangst.

Når du innerst inne vet at dere har både kjemien og tenningen, så er jeg ganske sikker på at han rett og slett fikk prestasjonsangst. Sånt skjer oftere enn man kanskje har inntrykk av, og betyr ikke noe annet enn at han var redd for å ikke holde mål :)

Viktig å roe helt ned i slike situasjoner, og gå tilbake til kosing i armskroken. Nytter ikke å stresse frem en ereksjon om mannen plutselig kjenner prestasjonen tynge.

Og uansett skal du ikke være redd for at det var deg det var noe feil med :klemmer:

Skrevet

Er nok ikke deg det er noe galt med, eller at han ikke tenner på deg. Iblant kan det bli for mye. Man vil, man vil, men får det ikke til.

Har selv opplevd dette før, har endt opp med oralsex til dama slik at hun fikk sitt. Så har jeg fått DEN ståen etter, når hun har sovna og jeg har fått roet meg ned. Ikke annet å gjøre enn å sove videre da.

Det går bedre etterhvert, når dere blir mer komfortable med hverandre.

Skrevet

Menn som ikke får den opp på kommando er ubrukelige. Uff!

Det er jo helt klart han det er noe i veien med, ikke deg. Siden han ikke fikk den opp på kommando, mener jeg.

• Liker 2
Skrevet

Kan jo føye til at han var godt velutstyrt, så kanskje det er vanskeligere å bli stiv med en stor pikk enn en liten? :/

ikke vet jeg.. Sier ikke meg enig at han ikke er en mann, han er jo 27 år, mens jeg er 21, så han vet hva han gjør.. :)

Skrevet

Kan jo føye til at han var godt velutstyrt, så kanskje det er vanskeligere å bli stiv med en stor pikk enn en liten? :/

ikke vet jeg.. Sier ikke meg enig at han ikke er en mann, han er jo 27 år, mens jeg er 21, så han vet hva han gjør.. :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Prestasjonsangst!

Har hendt meg. Dvs ikke meg, men en eks.

Var bare litt trøbbel i begynnelsen, etter å ha vært sammen med han en stund så kan jeg skrive under på at mannen ikke akkurat hadde problemer med potensen sånn generelt.

Skrevet

Er nok ikke deg det er noe galt med, eller at han ikke tenner på deg. Iblant kan det bli for mye. Man vil, man vil, men får det ikke til.

Har selv opplevd dette før, har endt opp med oralsex til dama slik at hun fikk sitt. Så har jeg fått DEN ståen etter, når hun har sovna og jeg har fått roet meg ned. Ikke annet å gjøre enn å sove videre da.

Det går bedre etterhvert, når dere blir mer komfortable med hverandre.

Dette var betryggende å høre :) Men... er det fordi du føler... press?

Skrevet

Tror ikke det har så mye å si ang. størrelse. Har jeg ikke opplevd, hvert fall.

Vil tro det har mer med å gjøre at han har tenkt mye på denne dagen, og vil sikkert vise seg fra sin beste side første gangen. Også blir det bare litt for mye når det endelig skal skje. Og hvis ereksjonen først har sviktet, blir det en litt ond sirkel om man prøver og prøver videre. Menn klarer ikke å få stå på kommando, like lite som at vi klarer å bli våte på kommando :)

Viktig å ikke skulle diskutere dette opp i mente og analysere hva som gikk feil og hvorfor. La det hele gå i glemmeboka, og kos dere sammen, så kommer det av seg selv :)

• Liker 1
Skrevet

Prestasjonsangst!

Har hendt meg. Dvs ikke meg, men en eks.

Var bare litt trøbbel i begynnelsen, etter å ha vært sammen med han en stund så kan jeg skrive under på at mannen ikke akkurat hadde problemer med potensen sånn generelt.

Får håpe det! Da er det jo egentlig bare litt søtt ^^

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det har så mye å si ang. størrelse. Har jeg ikke opplevd, hvert fall.

Vil tro det har mer med å gjøre at han har tenkt mye på denne dagen, og vil sikkert vise seg fra sin beste side første gangen. Også blir det bare litt for mye når det endelig skal skje. Og hvis ereksjonen først har sviktet, blir det en litt ond sirkel om man prøver og prøver videre. Menn klarer ikke å få stå på kommando, like lite som at vi klarer å bli våte på kommando :)

Viktig å ikke skulle diskutere dette opp i mente og analysere hva som gikk feil og hvorfor. La det hele gå i glemmeboka, og kos dere sammen, så kommer det av seg selv :)

mjaa.. det skjedde veldig spontant, var ikke ment å ha sex den kvelden.. men fristelsene tok over :P

men ja, skal ikke analysere det.. er bare så nysgjerrig siden jeg ikke har vært med på noe slikt før :P

Skrevet

mjaa.. det skjedde veldig spontant, var ikke ment å ha sex den kvelden.. men fristelsene tok over :P

men ja, skal ikke analysere det.. er bare så nysgjerrig siden jeg ikke har vært med på noe slikt før :P

At det skjedde spontant den kvelden har ingenting å si :) Poenget er at han helt sikkert har tenkt på at det kommer til å skje før eller senere. Og om det er spontant, kan han godt få prestasjonsangst der og da. Har opplevd det selv med partner, og det er som du sier- egentlig litt søtt når alt kommer til alt :)

Skrevet

Hvorfor ikke ta det opp? Hvordan skal han kunne vite at det var et problem hvis man ikke tar det opp?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor ikke ta det opp? Hvordan skal han kunne vite at det var et problem hvis man ikke tar det opp?

Tror han er ganske klar over at det er et problem når han skal stappe slappisen inn..

TS: Har ikke hendt meg, men vet at dette ikke er uvanlig. Kan komme av mye. Noen får akutt prestansjonsangst og det kan føre til store seksuelle problemer og selvtillits-issues for mannen. Vent å se hva som skjer neste gang (om det blir?). Hvis dette fortsetter, så må dere prate om det. Ingen vits å ta det opp nå. Da risikerer du nemlig at han kanskje får prestasjonsangst om dette ikke var tilfellet i utgangspunktet.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal vi behandle dette som et problem? Har han hatt et tilfelle av prestasjonsangst, kan jeg ikke tenke meg at det blir det spøtt bedre av å skulle diskutere og analysere hvorfor. Da blir det vel bare enda mer nerver neste gang (NÅ MÅ DET IKKE SKJE IGJEN, DA!!!).

Når det gjelder kroppslige funksjoner er det langt bedre å roe helt ned og la ting gå av seg selv, heller enn å blåse det opp som en sak :)

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Prestasjonsangst, alokohol, stress, sliten, mye tanker, medisiner...ja, det kan være mange årsaker til at mannens penis ikke blir helt stiv.

Har vært i et forhold i mange år nå, og det hender nå og da at min mann ikke blir helt stiv. Det er slikt som skjer.

Mitt råd; slapp av, blir den ikke stiv så ikke lag noe nummer ut av det. Bare fortsett som før, uten penetrering selvfølgelig, kos med hverandre, kyss osv.

Det kommer seg etterhvert ;)

Skrevet

Er da ikke noe problem... Å tro at en mann har en av/på knapp er heller et problem. Det blir nok bedre, var jo første gang, er jo aldri bra da uansett, blir jo bare bedre...

Skrevet

Søtt??? Skjerpings...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...