Gå til innhold

Kommer i søvne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor jeg så ofte kommer i søvne? Hva kan være årsakene til det? Hvor vanlig er det?

Som regel drømmer jeg at jeg onanerer på plasser der jeg ikke burde onanere. Når jeg våkner av orgasmen og de sterke sammentrekningene i underlivet, så har jeg begge hendene under hodet, så jeg onanerer ikke fysisk.

I natt var det skikkelig ekkelt, for jeg drømte at jeg ble forfulgt av døden (svart kappe det ser ut som om det er en mann inni). Han fanget meg, kappen falt og vi begynte å pule på mitt initiativ..!

Skjønner ingenting, jeg er jo fornøyd med sexlivet mitt! Selv om jeg aldri drømmer at jeg har sex med kjæresten min, så har jeg tenkt at det er fordi jeg kommer av å onanere. Men hvorfor pulte jeg døden, av alle ting?

(Poster denne på "kropp", fordi det ikke er seksualitet (jeg mener sex må være bevisst for å være under seksualitet), eller er det seksualitet? Hm...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Dette har skjedd meg med et par ganger å. At jeg våkner pga jeg kommer i søvne. Skjer som regel hvis jeg drømmer om at jeg har sex eller onanerer. Merkelige greier altså. :klø:

Skrevet

Det er ikkje unormalt eller uvanlig. Det skjer hos mange :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever det en del (selv om jeg tror det er mest vanlig blandt gutter), men det er ikke alltid jeg har drømt om sex når det skjer, jeg har våknet av en orgasme etter at jeg drømte at jeg vasket gulvet. :gjeiper:

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg våkner ofte av at jeg får orgasme i søvne. Jeg synes det er litt rart at jeg kommer uten at jeg har fyfisk tatt på meg selv.

At du drømmer om sex betyr ikke at du har et dårlig sexliv.

• 1 år senere...
Gjest guest_male
Skrevet

Det skjedde med meg for mindre enn halvtime siden. Jeg hadde en drøm der jeg onanerte. Jeg var an-pusten og skjønte ingenting. Lenge så det er så mange som har kommentert om det, så er det antageligvis normalt. (eller en sykdom.)

Begge mine hender var godt festet under hode i fosterstilling.

(Og ja. Jeg er en gutt på 19år.)

Skrevet

Har hørt at det er vanlig hvis man drømmer om sex, men aldri opplevd det.

Hørs ut som en deilig måte å våkne på det :)

Skrevet

Jeg får bedre orgasmer i søvne enn IRL. Du er nok helt normal. TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...