Gå til innhold

Hvem har planlagt mest hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mest jeg som har stått for mesteparten av planleggingen, men det er mest fordi jeg synes det er innmari moro, mens samboer synes det er relativt kjedelig å plukke ut f.eks kubbelys og duker til bordene. Han har selvsagt vært med på de større beslutningene, slik som valg av lokaler, band, fotograf osv.

Hvordan er det med dere andre?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mannen, faktisk.

Det var også ham som sto for innredningen av hele huset, han har mye peiling på sånt.

Jeg er akademikeren i huset, og gir fullstendig f.. i sånne ting.

Heldigvis er vi forskjellige, vi mennesker:)

Endret av nihilisten
Skrevet

Som klisjeen tilsier; meg. Litt fordi jeg er litt for glad i å ha oversikt, og litt fordi mannen min først uka før bryllupet innså at det var mye som måtte gjøres for å få i stand bryllup - til tross for en del hjertesukk fra min side underveis ;D

Gjest Pittelillemeg
Skrevet

Meg, meg og atter meg. Ettersom forloveden min kun "skal være der" som han selv sier. Det sier litt om innstillingen hans... :P For meg er det greit ettersom jeg lager alle invitasjoner og dekor for hånd, men jeg kunne jo selvsagt ønske at han var litt engasjert han også... Men tenker at det kanskje kommer etterhvert som vi nærmer oss :) Er jo litt vanskelig å synes at det er spennende når det fremdeles er veldig lenge igjen til vi gifter oss. Det er derimot han som betaler mesteparten av bryllupet...

Skrevet

Jeg gjorde nok det meste av planleggingen, men sørget for at han var med på viktige beslutninger. Han bestemte blant annet fargene. Ellers var han med på å bestemme meny, jeg spurte ham hva han likte av salmer til kirka (det er jeg som har kirketilknytning, så jeg valgte ut noen alternativer, så sa han hvilke han foretrakk). Sånn var det med en del ting, at jeg la frem alternativer som han var med å velge mellom.

Men det var jeg som satt med invitasjoner, bordkort, osv., og gjorde mye av det praktiske.

Ellers fikk vi mye hjelp av familien min, og de planla også noen ting som var hemmelig for oss. Pappa og toastmaster hadde orden på alle taler og innslag under middagen - vi visste bare om noen av dem.

Skrevet

Vi planla sammen. Men så var ikke vi så opptatt av duker og kubbelys og alskens dill. Men det skal sies at han sa nei til alt jeg foreslo hva dekor angår så til slutt ga jeg han klar beskjed om at han måtte fikse det for han likte ingen av mine ideer. Og det ble veldig veldig fint! Ellers planla vi sammen, men jeg sto for bestillingene =o)

Skrevet (endret)

Hehe, her var det jeg som betalte og han som planla mest. Han elsker å planlegge, mens jeg ikke er så glad i det. Men vi fordelte såklart oppgaver, da jeg ikke ville vært konfortabel med å la han gjøre alt, selv om han sikkert ville gjort det. Og så tok vi alle avgjørelser sammen, bortsett fra bandet, som jeg tok meg av på egenhånd. Vi lagde invitasjoner sammen, valgte blomster sammen osv (men vi hadde lite detaljer, både i invitasjoner og bordpynt - forsøkte å gjøre det enkelt, men stilfullt). Et godt samarbeid.

Endret av Vera Vinge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...