Gå til innhold

Trenger tips til familiebil....


Asteria

Anbefalte innlegg

Vi må ha ny bil.. Jeg vil ha en sikker, solid, ikke alt for lang bil...et krav er at barnevognen går inn bak uten å måtte ta den fra hverandre..

Mannen vil ha denne....men jeg synes den er forferdelig stygg...hva synes dere?

used-2005-chrysler-pt_cruiser-touring-9626-5851269-2-640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, den var lite fin! Jeg ville kjøpt en bmw i x-serien, bmw x5 er finest synes jeg, men kanskje litt i det dyreste laget?

Den var nais :) men ja, litt i det dyreste laget desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hver gang jeg ser en slik, og du kan si jeg ler av den, ikke med den. Når man kan få en ekte bil til samme pris ser jeg ikke poenget med å kjøpe en Chrysler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var virkelig ikke fin. Men den er vel ikke så familievennlig heller, det ser jo ikke akkurat ut som om den har mye bagasjeplass?

Vi har Volvo XC90 og er kjempefornøyd. Men den blir kanskje i dyreste laget? ELlers er det jo en rekke mellomklasse SUV'er som er fine og rimelige. Vi har også venner med barn som kjører Volvo stasjonsvogn og Skoda Oktavia, begge virker å være flotte familiebiler.

Edit: Så nå at du ikke ville ha så lang bil. Hva med Audi A4, eller BMW 3 serie? Vi hadde førstnevnte tidligere, trur det skal gå fint med barnevogn bak i den.

Endret av Atheene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha ny bil.. Jeg vil ha en sikker, solid, ikke alt for lang bil...et krav er at barnevognen går inn bak uten å måtte ta den fra hverandre..

Mannen vil ha denne....men jeg synes den er forferdelig stygg...hva synes dere?

used-2005-chrysler-pt_cruiser-touring-9626-5851269-2-640.jpg

Da har dere bil resten av livet!

Ikke fordi den er god, men fordi dere får aldri solgt den igjen :-)

Styr unna!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he jeg synes Chrysler har truffet et godt konsept her jeg , men det er som andre her sier: den er ikke lett å bli kvitt igjen . Og et par andre minus med bilen er at det er veldig dyre deler til den . Og at det er mitsubishi motor i di fleste. Den amerikanske modellen er bedre motor messig.... Pluss at kanalene på di fleste Chrysler produktene ruster opp innenifra... Bare som et lite tips :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når familiefedre vil ha crysler tenker jeg at de er på jakt etter penisforlenger, men prøver å rettferdiggjøre det med hensyn til plassen. Denne bilen er ikke hensiktsmessig på noe vis, og heller ikke spesielt stor. Det finnes så mange bedre alternativer, feks standard stasjonsvogner fra feks Volvo og Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt den pga det dårlige ryktet, men utseendemessig synes jeg den er litt kul, på en "gangster i Gotham city-måte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...