AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Først og fremst, jeg skal kontakte legen. Jeg er 27 år, slank og trener ofte. Lever sunt og verken drikker eller røyker. Jeg er stort sett på do én gang om natten. Jeg våkner som regel mellom 04.00-06.00. Jeg passer som regel på å drikke senest 2 timer før jeg skal legge meg. Jeg er ofte trøtt å dagen og spesielt under møter. Jeg snorker ikke Jeg har trangt spiserør, vondt i hals og rygg når noe setter seg litt fast. Jeg har også mye slimproduksjon. Hoster og harker opp hver gang jeg trener. Plagsomt! Jeg har av og til hodepine når jeg våkner. Ikke alltid jeg føler meg uthvilt, selv etter 7-9 timer søvn. Også da er jeg trøtt på dagen. Jeg våkner likevel meget lett av vekkeklokka. Jeg har mange teng som tyder på at jeg ikke har søvnapné, men har også noe som tyder på jeg har. Så vidt jeg vet, er det ingen i familien min med søvnapné. Men vi har høyt kolestrol og hjerteinfarkt(onkel og bestefar). Noen som kan være behjelpelig innen jeg får time hos lege?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå