Gå til innhold

Suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg veldig dum som spør om dette, men jeg lurer.. Har aldri sugd noen, men har veldig lyst. Men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.. Og jeg er midt i 20årene så det er sikkert er "unormalt" å ikke ha sugd noen ennå, men alltid hatt litt angst for det. Pga alder føler jeg at ikke burde fomle så mye, for det blir turn off. Jeg tenker for mye under sex dessverre.

Slikking av skaftet skulle jeg ha klart, men det er selve "sugingen" som gjør meg usikker. Trekker man tilbake forhuden og suger og slikker på det følsomme penishodet, eller skal jeg ikke dra tilbake forhud? Runke samtidig er et must? Og så er jeg redd for å komme borti med tennene :-/ Og ikke minst redd for brekninger, brekker meg veldig fort når jeg får ting i munnen slik.

Tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Mitt tips til deg er å vente med dette til du får deg en fast pulepartner, evt kjæreste som du kan betro deg til. Han vil garantert lære deg opp ;)

Husk at det ikke finnes noen fasit. Alle har forskjellige preferanser! Så det er så og si umulig å gjøre noe "feil". Men å fomle seg fram med one-night-stands her og der tror jeg ikke er en god ide.

Skrevet

Det varierer hva jeg gjør, men... ta hånden din rundt skaftet, og dra ned forhuden. Sørg for at lepper og tunge er våt. Tørrhet når man suger funker hverken for deg eller han :)

Hold penisen hans, med forhuden trukket tilbake, mens du lar tunga sirkle rundt på pikkhodet. La tunga gli over og på den lille strengen på undersiden. så lar du hodet gli inn i munnen (igjen - det må være vått). I starten holder det med selve hodet. La det skli ut og inn av munnen din, gjerne mens du også lar tunga sirkle på hodet og på strengen.

så kan du jo se an hvor komfortabel du er selv, og ta mer av penisen inn i munnen din. Husker jeg var dødsnervøs første gangen, men jeg lukket øynene, og lot tunge, og lepper gå på oppdagelsesferd. Og så fant jeg ut at det egentlig var innmari opphissende, og derfra og ut gikk det egentlig av seg selv.

Noen ganger bruker jeg ikke hånd i det hele tatt. andre hanger lar jeg hånda holde penisen, eller forsiktig massere ballene hans, om området mellom ballene og anus. Andre ganger runker jeg samtidig som jeg fokuserer på selve hodet med munnen og tunga mi. Variasjon fryder for oss begge! :)

• Liker 1
Skrevet

Glem ikke ballene :)

Gjest KinkyGutt
Skrevet (endret)

Skjønner at du er urolig, men likevel:

Ingen har lært meg å slikke mus, jeg slikker fordi jeg blir tent av det, begjærer fitta og hele handlingen rundt det, elsker det.

Det finnes stort sett bare et par-tre gode tommelfingerregler her og det er

- Holde tennene unna (om man ikke ber deg bite han i pikken, noen liker jo det og :P)

- Ikke "tørr-runk" ved å rive forhuden frem og tilbake.

- Aldri sug noen fordi du føler du "må" men fordi du faktisk selv vil.

Resten av teknikken finner du faktisk ut selv og den vil variere på samme måte som det varierer for hver kvinne jeg slikker. (nesten som å starte på blanke ark hver gang, selv om noen geneelle ting som oftest går igjen).

Bruk partneren til å forteller hva som funker _for han_ , men vis også gjennom blikk og handling at du faktisk begjærer staken hans, leker med den og er en smule mer konkret enn du er når du driver med deg selv.

Virker ikke som rare tipset, men jeg tror det har mer med innstilling å gjøre enn ren teknikk, alle er nybegynnere i starten, og er man entusiastisk og interessert, blir man etterhvert flink. :)

(Tipsene fra QueenPenelope var bra og konkrete pointere, det virker jo som at hun faktisk digger å suge, da lærer man seg jo triksene)

Endret av KinkyGutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...