Gå til innhold

~ Er du Norges neste supermodell? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Har aldri vært og kan aldri bli modellmateriale. Da måtte jeg bli minst 10-15cm høyere, gå ned maaange kilo, og tatt en del plastiske operasjoner for å bli pen nok. Er jeg interessert i å gjøre det for å kunne bli Norges nye supermodell? Nope.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da skulle jeg mer enn gjerne meldt meg på :D Hvis jeg ikke var opptatt med skole eller liknende. Skal melde meg på konkurranser i fremtiden :) Kanskje neste år... det er jo lov å håpe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Har tatt sånne "proffe" modell/aktbilder før, fordi vi hadde det som prosjekt på skolen. Jeg kunne jo kanskje sendt inn ett bare for gøy? *leker med tanken* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Henvendte meg til et modellbyrå som 19-åring og spurte om de kunne bruke meg. Fikk beskjed om å slanke meg (var allerede ganske så slank, men hadde litt "babyfett" på magen). Demed droppet jeg hele greien.

Nå, 10 år senere, er jeg glad jeg konsentrerte meg om utdannelsen min og satset på en karriere som utvikler hodet mitt litt mer, og ikke bare innskrenker kroppen min. (Babyfettet har forsvunnet også, helt uten slanking).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, hvorfor var ikke dette da jeg var ung? :ler:

Jeg var kanskje ikke høy nok (men det er egentlig ikke Kate Moss heller), og da jeg var ung var jeg ikke pen nok heller, men i dag er det så mange rare ansikter på catwalken at det hadde vært midt i blinken for meg. Ja da!

Har forresten nesten fullført modellskole fra San Fransisco, men hjemlengelsen ble så stor at jeg reiste hjem før eksamen.

Senere startet jeg et modellbyrå her hjemme sammen med en venninne, men utgangspunktet vårt fungerte ikke. Altfor dyre lokaler langt utenfor byen, vi lånte altfor lite penger fordi vi ikke visste bedre, jeg ble gravid akkurat da vi startet opp, og venninnen klarte ikke å jobbe når det var problemer på hjemmebane, og det var det. Stadig. Jaja, men det var gøy så lenge det varte, og jeg har sett noen av "jentene" mine har fått jobb etterpå - DET er morsomt. Men dette er hundre år siden nå.... minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva....

...har nok komplekser fra før om ikke andre skulle fortelle meg hvor høy jeg må være, hvor tynn, hva jeg skal spise osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, der hadde nok jeg gjort meg :ler:

Jeg er høy nok da - FOR høy sannsynligvis -tror dere det holder?

Modeller i dag er jo ikke "pene" da - mange er rett og slett upene syns jeg. Men de har ulik karakter i ansiktet - det liker jeg. Men auda så radmagre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Altså.. .Det er viktig med religion og politikk og sånn. *fnise*
Ja, også verdensfred og sånn og atte folk er snille mot hverandre og atte de ikke sier slemme ting og sånn for det er så slemt atte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...