Gå til innhold

~ Er du Norges neste supermodell? ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er verken pen eller slank nok.

(tror ikke jeg hadde blitt med om jeg hadde vært det, heller... )

Skrevet

Nope. Har verken sjøltillit nok til å høre dommere utføre rituelt verbalslakt på kroppen min eller lyst til å stille meg på utstilling basert på utseende. Så akkurat modelljakt er nok temmelig uaktuelt. Idol - kanskje. Men bare kanskje.

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri tenke meg å jobbe med noe, i mine øyne, så overfladisk. Jeg liker å bruke hodet på jobb. :wink:

Skrevet

Tror nok (desverre?) at jeg ikke er modellmateriale. Hvis jeg hadde vært det, og vært 10 år yngre (+-) kunne det jo være at jeg hadde stilt opp...

~:sexy:~

Jennifer

Skrevet
MODELLJAKTEN.

En skal aldri si aldri. Er dette noe du kunne blitt med på?

Ja jeg kunne nok gjort det. 8)

Skrevet

Nei,ikke tror jeg at jeg hadde likt det og med mine 153 cm over bakken er det uansett ikke særlig aktuelt tenker jeg...

Skrevet

Er 1,63 høy og veier 63 kilo, så nei jeg passer nok ikke inn der.. Men hvorfor skulle jeg??

Skrevet

ti år yngere, 20 cm høyere, 15 kg. slankere, penere hud, et mer spennende ansikt. og jeg er norges nye supermodell :sexy:

Skrevet

For de som ønsker å bli modell er det jo en ypperlig sjanse.

Hadde jeg vært 'modellmateriale' så hadde jeg jo selvsagt meldt meg på.

Skrevet

Da jeg var yngre drømte jeg faktisk om å bli modell ( de fleste har vel kanskje tenkt slik ? ), og jeg har lenge ønsket å være slank og ikke minst mye høyere enn jeg er (1.60).

Men skjønte jo fort at det er ganske så umulig for meg. Og det er egentlig ikke noe stort tap.

Hadde jeg vært slankere og relativt høy, så hadde jeg faktisk prøvd meg.

Synes det er litt skummelt. Modellene blr tynnere og yngre for hvert år synes jeg..... Det er en litt skremmende utvikling.

Uansett : om folk mener de innfrir kravene og har lyst, så mener jeg at de burde satse! Hvem vet ?

:briller:

Skrevet

Det blir litt sånn "jeg vet jeg er pen og det burde alle andre syns også", for meg...

Skrevet

Men hvis man er pen, så er det jo lov å "være klar over det", sålenge det ikke blir blærete...??

Skrevet
Det blir litt sånn "jeg vet jeg er pen og det burde alle andre syns også", for meg...

Du har en sånn typisk jantelov holdning. Ikke bra!

Det må være lov å føle seg bra.

Skrevet

Nei! Eg foraktar modellbransjen så grusomt at det hadde (uansett kropp og utsjånad) aldri vore aktuelt å stille opp på noko sånt! Dessutan kunne eg aldri ha trivdest med ein slik jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel - å gå på "blind-date" er nå vel det samme "fesjået"..Du må takle (negativ) vurdering av deg etterpå da også. Mye mye verre....å måtte gå alene resten av livet, mener jeg.

Gjest lekebøll
Skrevet
Er du Norges nye supermodell?

Sannsynligvis ikke! :ler::ler:

Skrevet

:ler: Nei, er nok alt for gammel og alt for tung!

Men ellers, :sexy: !

Skrevet

Ja ,om de hadde bruk for ei hallfet på snart 60 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...