Gå til innhold

Et lys i mørket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden men siden det handler om psykisk helse så kan det vel passe inn her. Jeg er en av de som har slitt psykisk i mange år, og har vært igjennom store berg og dalbaner og gått fra å leve inne bak 4 vegger, være redd for å gå på butikken til å jobbe der med sosialangst den dag i dag. Jeg går både i gruppeterapi og har en veileder/livscoach som hjelper meg å holde håpet og humøret oppe i tunge tider. Er det noe jeg ønsker er det at man skal kunne være mer åpen om psykisk helse, ikke være redd for å si at man sliter, jeg har det vondt og jeg prøver faktisk så godt jeg kan. Og i den anledning har jeg startet en blogg om selvutvikling som jeg håper andre i min eller lignendene situasjon kan ha nytte av å lese eller følge med på når livet butter i mot. Er det noe jeg selv ville ønsket da jeg sleit var det egentlig et spark i rompa, glede blant venner, familie og selvfølgelig hjelp utenfra. Derfor har jeg valgt å starte bloggen min, for å vise andre at de ikke er alene om dette her og at det finnes flere :blomst:

http://selvutviklingen.blogg.no/?c=1292476133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...