AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva er det du gleder deg mest til i løpet av en dag (eller uka)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 18. desember 2010 #2 Del Skrevet 18. desember 2010 Å få kose meg her sammen med alle dere skjønne, eiegode mennesker på Kvinneguiden ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 18. desember 2010 #3 Del Skrevet 18. desember 2010 Daglig; å legge meg. Ukentlig; fredag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJ Skrevet 18. desember 2010 #4 Del Skrevet 18. desember 2010 Middag stort sett. Ellers så kommer det an på dagens planer. Høydepunktet kan være et besøk hos en venninne, shopping, noe spesielt på tv +++. Men middag er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Del Skrevet 18. desember 2010 Har eksamensperiode, sådagens høydepunkter er måltidene, for da har jeg lesefri Bruker gjerne veldig lang tid på å lage og spise maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #6 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg synes faktisk det er utrulig morsomt å sminke seg, haha så det er en av de. Også så klart min daglige dose sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. desember 2010 #7 Del Skrevet 18. desember 2010 Nå for tida er det et stort høydepunkt å dra på jobb! Har akkurat begynt å jobbe i barnehage, og ingen dager er like når man har med barn å gjøre. De har slik en fantasi, slik en nysgjerrighet, og slik en tillitt og personlighet! Jeg føler meg veldig heldig som i løpet av kort tid har fått bli kjent med så mange barn, og skal få lov til å være en del av deres hverdag framover :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 18. desember 2010 #8 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Daglig; å legge meg. Ukentlig; fredag kveld. Jeg signerer denne så til de grader Jeg elsker å legge meg <3 Fredagen er høydepunktet de ukene jeg ikke jobber helg, da kan jeg være lenge opp eller legge meg grytidlig alt etter formen. Edit: I eksamensperioden var høydepunktet kaffe. Endret 18. desember 2010 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Del Skrevet 18. desember 2010 Høydepunkter daglig, møte / få melding av min nye kjæreste :rødme: Lørdag / Søndag lang frokost med aviser, beste starten på dagen! Må også si meg enig i det å legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #10 Del Skrevet 18. desember 2010 Høydepunkter i det daglige er å komme hjem fra jobb og være sammen med kjæresten min. Komme inn døra og få en god klem, spørsmål om hvordan dagen har vært, og få servert middag Og å legge meg sammen med han, godt inntil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 18. desember 2010 #11 Del Skrevet 18. desember 2010 Når jeg kommer hjem etter en lang dag å en hoppende glad, overlykkelig, søt hund møter meg i døra og logrer så ivrig med halen Det er mitt høydepunkt hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå