Gå til innhold

Hva er ditt høydepunkt for dagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middag stort sett. Ellers så kommer det an på dagens planer. Høydepunktet kan være et besøk hos en venninne, shopping, noe spesielt på tv +++. Men middag er viktig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamensperiode, sådagens høydepunkter er måltidene, for da har jeg lesefri :sjenert: Bruker gjerne veldig lang tid på å lage og spise maten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Jeg synes faktisk det er utrulig morsomt å sminke seg, haha så det er en av de.

Også så klart min daglige dose sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå for tida er det et stort høydepunkt å dra på jobb! Har akkurat begynt å jobbe i barnehage, og ingen dager er like når man har med barn å gjøre. De har slik en fantasi, slik en nysgjerrighet, og slik en tillitt og personlighet! Jeg føler meg veldig heldig som i løpet av kort tid har fått bli kjent med så mange barn, og skal få lov til å være en del av deres hverdag framover :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig; å legge meg. Ukentlig; fredag kveld.

Jeg signerer denne så til de grader ;) Jeg elsker å legge meg <3 Fredagen er høydepunktet de ukene jeg ikke jobber helg, da kan jeg være lenge opp eller legge meg grytidlig alt etter formen.

Edit: I eksamensperioden var høydepunktet kaffe.

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høydepunkter daglig, møte / få melding av min nye kjæreste :rødme:

Lørdag / Søndag lang frokost med aviser, beste starten på dagen!

Må også si meg enig i det å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Høydepunkter i det daglige er å komme hjem fra jobb og være sammen med kjæresten min. Komme inn døra og få en god klem, spørsmål om hvordan dagen har vært, og få servert middag :) Og å legge meg sammen med han, godt inntil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer hjem etter en lang dag å en hoppende glad, overlykkelig, søt hund møter meg i døra og logrer så ivrig med halen :) Det er mitt høydepunkt hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...