Gå til innhold

Hva er ditt høydepunkt for dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du gleder deg mest til i løpet av en dag (eller uka)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å få kose meg her sammen med alle dere skjønne, eiegode mennesker på :hjerte: Kvinneguiden :hjerte: !

• Liker 1
Skrevet

Daglig; å legge meg. Ukentlig; fredag kveld.

Skrevet

Middag stort sett. Ellers så kommer det an på dagens planer. Høydepunktet kan være et besøk hos en venninne, shopping, noe spesielt på tv +++. Men middag er viktig :sjenert:

Skrevet

Har eksamensperiode, sådagens høydepunkter er måltidene, for da har jeg lesefri :sjenert: Bruker gjerne veldig lang tid på å lage og spise maten :P

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg synes faktisk det er utrulig morsomt å sminke seg, haha så det er en av de.

Også så klart min daglige dose sjokolade.

Skrevet

Nå for tida er det et stort høydepunkt å dra på jobb! Har akkurat begynt å jobbe i barnehage, og ingen dager er like når man har med barn å gjøre. De har slik en fantasi, slik en nysgjerrighet, og slik en tillitt og personlighet! Jeg føler meg veldig heldig som i løpet av kort tid har fått bli kjent med så mange barn, og skal få lov til å være en del av deres hverdag framover :rødme:

Skrevet (endret)

Daglig; å legge meg. Ukentlig; fredag kveld.

Jeg signerer denne så til de grader ;) Jeg elsker å legge meg <3 Fredagen er høydepunktet de ukene jeg ikke jobber helg, da kan jeg være lenge opp eller legge meg grytidlig alt etter formen.

Edit: I eksamensperioden var høydepunktet kaffe.

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Høydepunkter daglig, møte / få melding av min nye kjæreste :rødme:

Lørdag / Søndag lang frokost med aviser, beste starten på dagen!

Må også si meg enig i det å legge seg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høydepunkter i det daglige er å komme hjem fra jobb og være sammen med kjæresten min. Komme inn døra og få en god klem, spørsmål om hvordan dagen har vært, og få servert middag :) Og å legge meg sammen med han, godt inntil.

Skrevet

Når jeg kommer hjem etter en lang dag å en hoppende glad, overlykkelig, søt hund møter meg i døra og logrer så ivrig med halen :) Det er mitt høydepunkt hver eneste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...