AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 jeg var inne til konisering for snart 2 uker siden hvor de fjernet litt av livmortappen. Etter operasjonen har det gått greit, og har ikke hatt særlig med blødning. Men nå kommer det en god del brun utflod og den er veldig tyntflytende spesielt om morgenen. Føler nesten som jeg lekker litt på en måte og må bruke truseinnlegg hele tiden.. Er det andre som opplevde dette? Holdt det på lenge?
Gjest gjest Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Har blitt konisert 2 ganger og husker ikke at jeg hadde noe slik som du beskriver. Men det høres ut som sårvæske, og burte gå over innen en uke eller max to...
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 TS her.. sårveske ja.. høres jo logisk ut. Håper virkelig det går over snart. Skal til syden på nyåret..
Gjest Pusi Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 TS her.. sårveske ja.. høres jo logisk ut. Håper virkelig det går over snart. Skal til syden på nyåret.. Jeg gjorde denne operasjonen i går. Legen fortalte meg at etter ca 2 uker ville sår skorpen falle av og blod osv kunne forekomme. Utflod, lukt osv ville være normalt intill 4 uker etterpå. Jeg hadde ikke vært redd for dette, men du kjenner kroppen din best, Hvordan går det med deg nå? Ser det er noen uker siden innleget ble laget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå