Mamaloco Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er ganske sikker på at det jeg har er kulde eksem, siden det dukker opp om høsten/når det begynner å bli kaldt i lufta og blir borte igjen om våren. Det kommer bare på hendene, er røde "utstikkende" prikker og det klør. Jeg har så langt prøvd en kortisonkrem, som ikke funket på meg og a-creme, som kun lindrer litt og holder det slik at det ikke blir verre. Men nå er jeg lei, jeg klør så jeg får små sår på hendene og det ser jo ikke akkurat pent ut Derfor lurer jeg på om noen kloke damer her inne har noe forslag til en god krem jeg kan prøve, for å kanskje få bukt med dette. Jeg regner med det ikke er noen spesiell krem legen kan foreskrive, for jeg har nevnt dette til legen før og har ikke hørt noe videre om det.. Setter stor pris på alle råd
Sugerøret Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 ceridal fettkrem på kvelden og canoderm 5% på dagtid. Kjøp deg slike bomullshansker mens du er på apoteket,vask hender kun i kaldt vann og ikke gni men klapp deg tørr.
Gjest sinner Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Gul vitapan funker som bare det. Er plaget med det samme og smører et tykt lag inn om kvelden, vips så er det borte neste morgen.
Mamaloco Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk for gode råd, skal testes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå