Suzannah Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det var sommer,solen skinte og det varmet i ansiktet mitt. Jeg satt der med sommerfugler i magen, og smilte. jeg var så glad! Hånden min var godt plassert i din. Du smilte og sa "zannah,jeg er så glad i deg!", før du kysset meg forsiktig på kinnet. Og der satt vi,på den rød benken og fortalte hverandre hvor glade vi var. Hvorfor sa du ikke noe når jeg måtte reise hjem? Så du ikke tårene som rant nedover kinnene mine? Så du ikke mine bedene øyne? Hvorfor har du ikke ringt? Jeg savner deg! Vet du det? Jeg savner deg så mye! Tenker på deg ofte,hvordan hadde det vært hvis vi var sammen nå? Jeg vet at du savner meg også, jeg har snakket med to av dine beste kamerater. Hvorfor ringer ikke jeg? Nei,jeg kommer ikke til å takle det hvis du avviser meg.. Kommer du til å avvise meg? Eller kan alt bli som før? Du og jeg sammen? Savner deg sånn :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hmmmm, ikke enkelt med kjærlighetssorg.... Lykke til! ....og velkommen som dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzannah Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2003 Takk *Meg*. Føler meg bedre nå,tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå