Gå til innhold

Jeg er så redd for resultatene..!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg til legen for å sjekke og fjerne ikke bare en, men to føflekker.

..Og jeg er veldig redd for hva resultatene vil være, grunnet av at det ligger føflekkreft i familien min.

Jeg er så urolig akkurat nå :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Lykke til, det går helt sikkert veldig bra.

Og hvis det ikke skulle gå så bra, så er sjansene store for at det går bra likevel. :) Jeg skal krysse fingrene!

Skrevet

Jeg vet det er enkelt for meg å si det; men ikke tenk så mye på det. Kommer nok til å gå bra uansett hva "dommen" blir! Lykke til! :klemmer:

Skrevet

Takk, dere :klemmer: mest sannsynlig så vil det nok gå bra, men jeg klarer ikke å ikke være urolig. Kjenner det hjelper å høre betryggende ord av dere! :hjerte:

Skrevet (endret)

*dobbelpost

Endret av CocoPiaf
Skrevet (endret)

*trippelpost faktisk

Endret av CocoPiaf
Skrevet

Lykke til!

Jeg hadde kreft i en føflekk for et par år siden. Var totalt uforberedt, men var jo allerede kvitt f**nskapen når jeg fikk vite om den. Jeg har fjernet et par føflekker etter det som har vært helt fine. Sist fikk jeg beskjed om at hun kunne faktisk ikke skjære bort alle føflekkene jeg hadde på kroppen, særlig siden de så helt normale ut!

Skjønner at du er urolig, men du er flink som går til legen og får skjekket opp i det. Den slags legebesøk kan det være fort gjort å utsette.

Skrevet

Skjønner godt at det ikke nytter å prøve å ikke være bekymra og å ikke tenke på det. Kan tenke meg det er så godt som umulig. Jeg tror det beste man kan gjøre i en sånn situasjon faktisk er å akseptere at man er redd og engstelig. Hvis du prøver desperat å ikke tenke på noe, så blir det jo gjerne akkurat dét du tenker på... Gi deg selv lov til å være nervøs du (uten å ta helt av selvfølgelig ;)), det er helt naturlig at du er det. Prøv å fokusere på at i morgen skal du ihvertfall få vite! Ikke noe er værre enn uvissheten. Også skal du være stolt av deg selv fordi du gjør noe med det, det er det ikke alle som gjør!

Lykke til i morgen! Jeg krysser fingre og tær for deg! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Lykke til!

Jeg hadde kreft i en føflekk for et par år siden. Var totalt uforberedt, men var jo allerede kvitt f**nskapen når jeg fikk vite om den. Jeg har fjernet et par føflekker etter det som har vært helt fine. Sist fikk jeg beskjed om at hun kunne faktisk ikke skjære bort alle føflekkene jeg hadde på kroppen, særlig siden de så helt normale ut!

Skjønner at du er urolig, men du er flink som går til legen og får skjekket opp i det. Den slags legebesøk kan det være fort gjort å utsette.

Godt å høre at det gikk bra med deg når du hadde det! :klemmer:

Jeg mener det er veldig viktig å komme seg til legen når man ser noe underlig med en føflekk, eller noe annet. For det kan jo faktisk være en liten kreft der. Utrolig hvor de minste ting kan være ondartet. Det har jeg lært på det vonde viset via andre mennesker i omkretsen.

Skjønner godt at det ikke nytter å prøve å ikke være bekymra og å ikke tenke på det. Kan tenke meg det er så godt som umulig. Jeg tror det beste man kan gjøre i en sånn situasjon faktisk er å akseptere at man er redd og engstelig. Hvis du prøver desperat å ikke tenke på noe, så blir det jo gjerne akkurat dét du tenker på... Gi deg selv lov til å være nervøs du (uten å ta helt av selvfølgelig ;)), det er helt naturlig at du er det. Prøv å fokusere på at i morgen skal du ihvertfall få vite! Ikke noe er værre enn uvissheten. Også skal du være stolt av deg selv fordi du gjør noe med det, det er det ikke alle som gjør!

Lykke til i morgen! Jeg krysser fingre og tær for deg! :klemmer:

Takk skal du ha! Fint å vite at hvordan jeg reagerer på dette ikke er helt tåpelig og unødvendig! Man må vel lære seg å se inn i realiteten.

Håper dine fingre og tær hjelper :klemmer:

Skrevet

Jeg sitter å leser litt om føflekkreft på nett, mulig jeg bare skremmer meg selv opp og velger det verste jeg kan finne i tekstene :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...