AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Fakta er at du trenger bare 1 liten finger for å få det til selv alene . Alltså massere og stimulere g-punktet ditt selv under onani . Nå skal jeg lære dere : Stikk bare fingeren inn - så masserer du øverste skjedeveggen din . Kunn noen få cm inn .Gni og rubb og trykk fingeren så kraftig du ønsker oppover mot veggen som er ruglete ( mot navlen din ) . Sinnsykt godt og utrolig sterk og deilig orgasme .Klarer ikke å la være å skrike i det jeg kommer .Heldigvis slipper jeg å være stille - for er alene hjemme : ) SMIL Dette bør alle jenter lære seg tidligst mulig , og prøve selv . Er jo sinnsykt godt . Syns det er rart at ikke jenter får opplæring i dette ? , så de kan få dette til selv ( også menn burde lære seg dette - prøv på dama di ) Supert forspill eks .Vil med dette oppfordre alle kvinner til å finne g-punktet sitt og bruke det . For du får kjempegode orgasmer av det .Sterkere enn klitorisorgasmene faktisk . Det er jo egentlig veldig enkelt å gjøre det . Når man bare vet hvor og hvordan : )
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Fakta er at du trenger bare 1 liten finger for å få det til selv alene . Alltså massere og stimulere g-punktet ditt selv under onani . Nå skal jeg lære dere : Stikk bare fingeren inn - så masserer du øverste skjedeveggen din . Kunn noen få cm inn .Gni og rubb og trykk fingeren så kraftig du ønsker oppover mot veggen som er ruglete ( mot navlen din ) . Sinnsykt godt og utrolig sterk og deilig orgasme .Klarer ikke å la være å skrike i det jeg kommer .Heldigvis slipper jeg å være stille - for er alene hjemme : ) SMIL Dette bør alle jenter lære seg tidligst mulig , og prøve selv . Er jo sinnsykt godt . Syns det er rart at ikke jenter får opplæring i dette ? , så de kan få dette til selv ( også menn burde lære seg dette - prøv på dama di ) Supert forspill eks .Vil med dette oppfordre alle kvinner til å finne g-punktet sitt og bruke det . For du får kjempegode orgasmer av det .Sterkere enn klitorisorgasmene faktisk . Det er jo egentlig veldig enkelt å gjøre det . Når man bare vet hvor og hvordan : ) Jøss - ingen svarer på denne tråden . Hvorfor det da ? Er det så lite interesant for dere ? Er jo umulig å lære noe nytt - om man ikke er villig å prøve noe nytt ! G- punkt bør jo stå veldig i fokus nå . Den er jo utrolig viktig for en kvinnes nytelse og gir langt sterkere orgasmer og tilfredsstillelse enn kunn klitoris stimuli gjør . Utrolig viktig å bli kjent med g-punktet sitt og lære seg å bruke det aktivt .
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Kanskje folk ikke svarer fordi dette er gammelt nytt? 3
Gjest jeansgutt21 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Fakta er at du trenger bare 1 liten finger for å få det til selv alene . Alltså massere og stimulere g-punktet ditt selv under onani . Nå skal jeg lære dere : Stikk bare fingeren inn - så masserer du øverste skjedeveggen din . Kunn noen få cm inn .Gni og rubb og trykk fingeren så kraftig du ønsker oppover mot veggen som er ruglete ( mot navlen din ) . Sinnsykt godt og utrolig sterk og deilig orgasme .Klarer ikke å la være å skrike i det jeg kommer .Heldigvis slipper jeg å være stille - for er alene hjemme : ) SMIL Dette bør alle jenter lære seg tidligst mulig , og prøve selv . Er jo sinnsykt godt . Syns det er rart at ikke jenter får opplæring i dette ? , så de kan få dette til selv ( også menn burde lære seg dette - prøv på dama di ) Supert forspill eks .Vil med dette oppfordre alle kvinner til å finne g-punktet sitt og bruke det . For du får kjempegode orgasmer av det .Sterkere enn klitorisorgasmene faktisk . Det er jo egentlig veldig enkelt å gjøre det . Når man bare vet hvor og hvordan : ) Ja, det er sant, gjør dette med dama til hun spenner kroppen i bue og skriker som en gal, hver gang orgasmen hennes skyller som em orkan gjennom kroppen hennes. Hun gjør dette med meg også, vi gutta kan også få g-punkt orgasmer, jeg skriker minst like høyt som henne nor orgasmen min kommer:)
womenwomen Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Ja, det er sant, gjør dette med dama til hun spenner kroppen i bue og skriker som en gal, hver gang orgasmen hennes skyller som em orkan gjennom kroppen hennes. Hun gjør dette med meg også, vi gutta kan også få g-punkt orgasmer, jeg skriker minst like høyt som henne nor orgasmen min kommer:) Da er jo du en veldig flink gutt : ) Som kan dette og bruker det på dama de . Gutter bør i hvertfall lære seg hvor g-punktet til kvinnen sitter og selv ta initiativ til å stimulere damas g-punkt på henne . Rett og slett forde mange damer ikke gidder experimentere med seg selv og prøve dette selv . Forde noen er så fornøyd med å bare bruke klitten , forde den er så lett tilgjengelig og enkel å bruke , og dermed er fornøyd med det tror jeg . Gutter er jo ofte de mest experimenterende , aktive og førende i sengen ofte - dermed syns jeg dette er en " manne - jobb " . Noe alle menn burde gjøre som eks forspill . Forde mange eller ( noen ) damer trenger å lære i fra mannen om egen kropp - hvor g-punktet deres er for å i det hele tatt oppdage det ....merkelig nok .Ja damer trenger menns hjelp til dette , forde noen damer ikke liker å fingre seg selv innvendig . Mens menn gjør det gjerne , forde de har lyst og er nyskjerrige .Og forde menn har extra deilige fingre : ) Litt lengre og større og sterkere enn kvinnens . Så mannens fingre passer så godt til å stimulere g-punktet . Damer bør selvfølgelig også lære hvor mannens g-punkt er også . Men det må dere nok lære dem selv ... G- punktet er uansett utrolig viktig å bli kjent med . Jo mer vant kvinnen er til å nyte g-punktet sitt og bruke det selv under eks onani , jo enklere og raskere vil det reagere på også andre penetrerings aktiviteter , slik at orgasme blir enkelt å oppnå . Kroppen " lærer " kan du si - av positive erfaringer , og husker det liksom .Så vaginal orgasme under penetrering kan da bli mye enklere å oppnå for de kvinnene som ikke får til i dag . Nettopp forde de ALDRI har rørt g-punktet sitt eller er obs på at de har et ....At de aldri bruker det og aldri har lært å bruke det aktivt og helt bevisst .Sex er læring om hvordan kroppen reagerer på ulike typer stimuli ...Dette kan bare læres gjennom prøving og erfaringer .Om hva som gir nytelser ... Bruker mitt eget g-punkt aktivt og bevisst selv , både alene og med partner . Syns nesten synd på damer som ikke forstår å " bruke " det selv ....Gir jo sinnsykt sterke orgasmer og masse nytelse : )
Gjest HunterLady Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Kanskje folk ikke svarer fordi dette er gammelt nytt? Jepp, old news for meg iallefall. De orgasmene er helt klart i en egen klasse, men ikke alltid jeg gidder å stinke fitte fra fingrene, så da bruker jeg kun vibrator på klitoris. Men de gangene jeg har god tid eller er alene, så er g-punktet en fin ting å ha.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Da er jo du en veldig flink gutt : ) Som kan dette og bruker det på dama de . Gutter bør i hvertfall lære seg hvor g-punktet til kvinnen sitter og selv ta initiativ til å stimulere damas g-punkt på henne . Rett og slett forde mange damer ikke gidder experimentere med seg selv og prøve dette selv . Forde noen er så fornøyd med å bare bruke klitten , forde den er så lett tilgjengelig og enkel å bruke , og dermed er fornøyd med det tror jeg . Gutter er jo ofte de mest experimenterende , aktive og førende i sengen ofte - dermed syns jeg dette er en " manne - jobb " . Noe alle menn burde gjøre som eks forspill . Forde mange eller ( noen ) damer trenger å lære i fra mannen om egen kropp - hvor g-punktet deres er for å i det hele tatt oppdage det ....merkelig nok .Ja damer trenger menns hjelp til dette , forde noen damer ikke liker å fingre seg selv innvendig . Mens menn gjør det gjerne , forde de har lyst og er nyskjerrige .Og forde menn har extra deilige fingre : ) Litt lengre og større og sterkere enn kvinnens . Så mannens fingre passer så godt til å stimulere g-punktet . Damer bør selvfølgelig også lære hvor mannens g-punkt er også . Men det må dere nok lære dem selv ... G- punktet er uansett utrolig viktig å bli kjent med . Jo mer vant kvinnen er til å nyte g-punktet sitt og bruke det selv under eks onani , jo enklere og raskere vil det reagere på også andre penetrerings aktiviteter , slik at orgasme blir enkelt å oppnå . Kroppen " lærer " kan du si - av positive erfaringer , og husker det liksom .Så vaginal orgasme under penetrering kan da bli mye enklere å oppnå for de kvinnene som ikke får til i dag . Nettopp forde de ALDRI har rørt g-punktet sitt eller er obs på at de har et ....At de aldri bruker det og aldri har lært å bruke det aktivt og helt bevisst .Sex er læring om hvordan kroppen reagerer på ulike typer stimuli ...Dette kan bare læres gjennom prøving og erfaringer .Om hva som gir nytelser ... Bruker mitt eget g-punkt aktivt og bevisst selv , både alene og med partner . Syns nesten synd på damer som ikke forstår å " bruke " det selv ....Gir jo sinnsykt sterke orgasmer og masse nytelse : ) Dere kan også få multi orgasmer med g-punkts massage . Dere kan få også mange orgasmer av dette som ved klitoris stimulering . Og her har jo noen kvinner rekorder på både 10 - 30 orgasmer !!!! Og t.o.m mere . Når dere stimulerer g-punktet , så vil det hovne opp og bule opp mer som gir en svampaktig følelse og bli enda mer mottagelig for nytelse . Området er svært ruglete ... Etter orgasme er g-punktet veldig opphovnet . Da er det bare å fortsette etter en liten pause kanskje : ) Og gjett - det er jo like deilig å fortsette å stimulere g-punktet ETTER orgasme . Ohhooo Den som ikke utnytter g-punktet sitt , må sannelig være ganske dum og lite inteligent tror jeg . Hvilket inteligent menneske vil seriøst nekte seg selv noe så sinnsykt godt ? Kan love dere at disse orgasmene GRILLER hodet ditt også . Tetrabølgene sender deg inn i en annen verden ...helt rått så rusa og deilig det er . Og når jeg savner pikk noe sinnsykt - kan jeg jo bare fantasere og stimulere g-punktet mitt selv . Deilig å få det til selv uten hjelp ..he he
womenwomen Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Jepp, old news for meg iallefall. De orgasmene er helt klart i en egen klasse, men ikke alltid jeg gidder å stinke fitte fra fingrene, så da bruker jeg kun vibrator på klitoris. Men de gangene jeg har god tid eller er alene, så er g-punktet en fin ting å ha. Ja de er i en egen klasse .Mye sterkere .Og ruser hjernen din mye sterkere enn klitoris orgasmene .Ja jeg blir skikkelig kraftig ruset av det i hodet .. Høres ut som om noen kvinner har litt sperrer for å stikke egne fingre inn - merkelig ? Dette må man jo bare venne seg til . Er man kåt og desperat nok så ...stikker man de inn til slutt ..he he Kanskje enkelte kvinner vegrer seg - forde det blir så mye vått på fingrene ? Vi liker jo ikke noe søl , bli skitten på fingrene osv Kanskje derfor man liksom lar være å gå inn der - om man ikke bare føler man MÅ og absolutt har lyst .Når det er litt minde gris på hendene å bare stimulere klitten utenpå . Tror kvinner er litt for redd for å få for mye safter og søl på hendene sine . Da kvinner er litt fisefine og ikke vil få så mye vått på seg liksom ...he he
Gjest HunterLady Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Ja de er i en egen klasse .Mye sterkere .Og ruser hjernen din mye sterkere enn klitoris orgasmene .Ja jeg blir skikkelig kraftig ruset av det i hodet .. Høres ut som om noen kvinner har litt sperrer for å stikke egne fingre inn - merkelig ? Dette må man jo bare venne seg til . Er man kåt og desperat nok så ...stikker man de inn til slutt ..he he Kanskje enkelte kvinner vegrer seg - forde det blir så mye vått på fingrene ? Vi liker jo ikke noe søl , bli skitten på fingrene osv Kanskje derfor man liksom lar være å gå inn der - om man ikke bare føler man MÅ og absolutt har lyst .Når det er litt minde gris på hendene å bare stimulere klitten utenpå . Tror kvinner er litt for redd for å få for mye safter og søl på hendene sine . Da kvinner er litt fisefine og ikke vil få så mye vått på seg liksom ...he he Du kan nok ha veldig rett i det. Men for min del er d nok mest fordi jeg vegrer meg for fingringen, ikke saftene. Har hatt en del negative opplevelser med fingring (overgrep), så det sitter dypt i meg. Men mine egne fingre er mest godkjent da. Verre med andre sine. Grising liker jeg. Når man kan bli nedspruta av sæd og spytt, så tåler man vel litt juices også! Liker gris jeg, men ikke fingring. Men siden g-punkt orgasmer er så gode, så må jeg jo bare innimellom
womenwomen Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Jepp, old news for meg iallefall. De orgasmene er helt klart i en egen klasse, men ikke alltid jeg gidder å stinke fitte fra fingrene, så da bruker jeg kun vibrator på klitoris. Men de gangene jeg har god tid eller er alene, så er g-punktet en fin ting å ha. Litt fitte vil det jo lukte uansett .Men det er jo en mild lukt som lett kan vaskes vekk . Blir jo temmelig vått . Er jo bare å vaske seg godt etterpå . Synd fitta lukter fitte . Er ikke så gøy for oss som eier den i hvertfall , å få det på egne hender osv . Kanskje kjekt å bruke sterile engangshansker ...så slipper man få sin egen fittesaft på sine egne hender og stinke fitte ...he he æsj æsj - men hvem gidder å bry seg , når det er så godt ...he he Menn er mindre nøye på det enn kvinner .Har tydeligvis ikke de samme sperrer mot litt fittesaft og lukt : )
womenwomen Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 Du kan nok ha veldig rett i det. Men for min del er d nok mest fordi jeg vegrer meg for fingringen, ikke saftene. Har hatt en del negative opplevelser med fingring (overgrep), så det sitter dypt i meg. Men mine egne fingre er mest godkjent da. Verre med andre sine. Grising liker jeg. Når man kan bli nedspruta av sæd og spytt, så tåler man vel litt juices også! Liker gris jeg, men ikke fingring. Men siden g-punkt orgasmer er så gode, så må jeg jo bare innimellom Ja leste i en annen tråd om dine negative erfaringer med vold og voldtekter . Veldig synd at du har opplevd så mye smerte . Men husk at meget positive og gode erfaringer kan og vil overskygge de negative smertelige erfaringene du har hatt tidligere . Derfor er det extra viktig for deg - å selv gi deg masse masse positive opplevelser som disse extra sterke orgasmer innenfra via g-punktet ditt og bruke det aktivt for egen glede og " helbredelse " fra dine vonde minner . For da vil du glemme dine negative smertefulle erfaringer med voldtekt .Forde de positive er 1000 ganger STERKERE & bedre erfaringer , og mye mer verd , nyttig og gledelig å huske for kroppen din : ) Kroppen din har også en ubevisst hukommelse - er ikke bare hjernen som husker negative og positive ting . Smerter kroppen har opplevd - kan kroppen huske og lagre lenge desverre - uavhengig av hva hjernen din vil og ønsker . Men det gjelder HELDIGVIS også vanvittig gode og positive opplevelser som voldsomt sterke orgasmer - disse husker kroppen BEDRE enn smerter . Tror det er derfor kvinner har mulighet til så utrolig sterke og mange orgasmer . En kvinnes sterkeste orgasme sender så sterke tetrabølger i hjernen at en mann ville DØDD om han ble utsatt for like sterke tetrabølger under sin orgasme .Viser forskning .Rett og slett for at vi skal være sterke og reise oss alltid opp igjen uansett hva vondt vi opplever , mentalt og fysisk dersom vi utsettes for grov vold eller overgrep , noe vi er mer utsatt for pga vår biologi . Så viser forskning at kvinner tåler dette likevell mye bedre psykisk enn en mann ville gjordt mentalt .Ved samme behandling . Og du har gode sjangser til å få et superbra sexliv etterpå likevell - selv om du har opplevd vold og vanskelige ting .Handler om å ikke la seg knekke ! Kvinner har uante krefter og egen medisin kan du si , gjennom disse sinnsykt sterke orgasmene . Som ingen mann ville overlevd å kjenne ! Det er sant . Så vil råde deg til å utnytte dine egne ressurser aktivt - for å glemme .Det vil du - etter en tid .Om du vil det selv . 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 For det første er jo ikke dette akkurat noen banebrytende nyheter... men jeg synes heller ikke det er spesielt deilig. Føles bare veldig som om jeg må tisse, så det er forskjellig fra person til person.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #13 Skrevet 20. desember 2010 For det første er jo ikke dette akkurat noen banebrytende nyheter... men jeg synes heller ikke det er spesielt deilig. Føles bare veldig som om jeg må tisse, så det er forskjellig fra person til person. Merkelig . Har aldri følt at jeg må tisse når g-punktet røres .Kanskje blære de er full da ? Eller kanskje du har litt lite " kjøtt / vev " der ,så du må gjøre det mer forsiktig...Noen har tykkere / mer vev der enn andre . Føler det bare deilig med trykk opp mot det og å massere litt der med fingeren etc Men ikke for hardt trykk , da blir jeg bare øm . Mange tror at jo hardere jo bedre . Men det kan fort bli for hardt også , og da blir det ubehagelig . Og man blir øm der etterpå . Derfor må man bruke passe lett trykk ...og prøve seg fram og finne ut hva man liker .
Gjest Katten. Skrevet 20. desember 2010 #14 Skrevet 20. desember 2010 Det er helt normalt å føle en "jeg-må-tisse"-følelse under g-punktstimuli. Handler bare om å komme over den kneika. Har selv lært opp et par jenter til g-punktsorgasme 3
Gjest kine Skrevet 21. desember 2010 #15 Skrevet 21. desember 2010 Fakta er at du trenger bare 1 liten finger for å få det til selv alene . Alltså massere og stimulere g-punktet ditt selv under onani . Nå skal jeg lære dere : Stikk bare fingeren inn - så masserer du øverste skjedeveggen din . Kunn noen få cm inn .Gni og rubb og trykk fingeren så kraftig du ønsker oppover mot veggen som er ruglete ( mot navlen din ) . Sinnsykt godt og utrolig sterk og deilig orgasme .Klarer ikke å la være å skrike i det jeg kommer .Heldigvis slipper jeg å være stille - for er alene hjemme : ) SMIL Dette bør alle jenter lære seg tidligst mulig , og prøve selv . Er jo sinnsykt godt . Syns det er rart at ikke jenter får opplæring i dette ? , så de kan få dette til selv ( også menn burde lære seg dette - prøv på dama di ) Supert forspill eks .Vil med dette oppfordre alle kvinner til å finne g-punktet sitt og bruke det . For du får kjempegode orgasmer av det .Sterkere enn klitorisorgasmene faktisk . Det er jo egentlig veldig enkelt å gjøre det . Når man bare vet hvor og hvordan : ) Dette har jeg jo visst siden 12 års-alderen, men alikevel har jeg aldri fått noen deilig orgasme av det.. eneste sprutorgasme et par ganger men føles ikke så herlig som alle skal ha det til.. ikke alle det er så enkelt med tydligvis.. sukk.
Gjest En mann Skrevet 21. desember 2010 #16 Skrevet 21. desember 2010 Hei. Alle menn burde prøve og masere g-punkt eller andre punkter som hun tenner på. Dette gir også en tenning til mannen når en ser hun blit kåt. Slikk henne gjærne,det er en utrolig opplevelse. Slik supertenning en får ved å slikke henne til orgasme,)),liiiker.Oppleve hun fosser av sine kjønnssafter,nærmest spruter. Hvis hun samtidig suger deg så er det enda bedre.Få hennes hjelp til å finne hennes punkter. Har du en fast partner lærer du henne der nede å kjenne fort. Menn dette må dere oppleve;))
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #17 Skrevet 21. desember 2010 Hei. Alle menn burde prøve og masere g-punkt eller andre punkter som hun tenner på. Dette gir også en tenning til mannen når en ser hun blit kåt. Slikk henne gjærne,det er en utrolig opplevelse. Slik supertenning en får ved å slikke henne til orgasme,)),liiiker.Oppleve hun fosser av sine kjønnssafter,nærmest spruter. Hvis hun samtidig suger deg så er det enda bedre.Få hennes hjelp til å finne hennes punkter. Har du en fast partner lærer du henne der nede å kjenne fort. Menn dette må dere oppleve;)) Jeg har veldig følsomt g-punkt og får lett orgasmer av g-punktsmassage osv og jeg kjennes veldig " ruglete " ut inni skjeden .Ja faktisk hele veien rundt også og langt oppover sjeden .Tydeligvis et stort område . Noen menn syns det er litt merkelig , at jeg føles så ruglete ut , men jeg har alltid vært slik . Er dette uvanlig ? Er kvinner vanligvis glatte i skjedeveggene ? Eller veldig ruglete , slik som jeg ? Har inntrykk av at jeg er mer ruglete enn vanlig i hvertfall .Så lurer på om menn tenker noe spesielt når de kjenner for første gang hvor " ruglete " jeg kjennes ut innvendig ? Er det veldig vanlig eller uvanlig ? Hvordan synes dere kvinner kjennes ut innvendig ? Glatte vegger eller ruglete ? G-punktet skal vist kunne føles som et ruglete område inni skjeden, øvre vegg . I såfall kjennes hele skjeden min nesten ut som et g-punkt : )
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #18 Skrevet 21. desember 2010 Hei. Alle menn burde prøve og masere g-punkt eller andre punkter som hun tenner på. Dette gir også en tenning til mannen når en ser hun blit kåt. Slikk henne gjærne,det er en utrolig opplevelse. Slik supertenning en får ved å slikke henne til orgasme,)),liiiker.Oppleve hun fosser av sine kjønnssafter,nærmest spruter. Hvis hun samtidig suger deg så er det enda bedre.Få hennes hjelp til å finne hennes punkter. Har du en fast partner lærer du henne der nede å kjenne fort. Menn dette må dere oppleve;)) Ja det var kjæresten min den gang som fant mitt g-punkt under fingring - ikke jeg selv . Så i dag kan jeg takke han for at jeg oppdaget g-punktet mitt selv . Ved hjelp fra han .
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. desember 2010 #19 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Den dagen kvinner er i stand til å runke meg slik at det er like godt/jeg kommer like raskt som når jeg gjør det selv, da skal jeg alltids vifte "kom hit" med godfinger'n på G-punktet deres så dere ser stjerner og måner....... Det kaller jeg likestilling Inntil da, gjør som gutta, finn ut åssen dere er skrudd sammen, også fysisk. Invitér oss gjerne med men kom ikke her og forlang at dette med G-punkts orgasmer er noe gutta skal fikse sånn uten videre. Endret 21. desember 2010 av Gorgonzola
womenwomen Skrevet 21. desember 2010 #20 Skrevet 21. desember 2010 Den dagen kvinner er i stand til å runke meg slik at det er like godt/jeg kommer like raskt som når jeg gjør det selv, da skal jeg alltids vifte "kom hit" med godfinger'n på G-punktet deres så dere ser stjerner og måner....... Det kaller jeg likestilling Inntil da, gjør som gutta, finn ut åssen dere er skrudd sammen, også fysisk. Invitér oss gjerne med men kom ikke her og forlang at dette med G-punkts orgasmer er noe gutta skal fikse sånn uten videre. Ja men det er jo lettest å oppdage det med " gutta " sin hjelp ! Vi jenter kan jo alltids stimulere guttas g-punkt også ? Har noen jenter nektet deg det eller ? Høres nesten slik ut ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå